- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

קינדרלעך 3 make it happen – אלבום חדש ומארח

קינדרלעך 3 [1]

להקת הקינדרלעך ישיקו בט"ו באב הקרוב אלבום אולפן שלישי: make it happen. האלבום כולל 12 רצועות, במחציתם הם מארחים את מיטב האמנים; לשיר 'חופה בת מלך' מארחים את בן סנוף, בשיר 'חמדת לבבי' פיוט למוצאי שבת מארחים את החזן הראשי לצה"ל שי אברמסון, ב'מחרוזת פרחי' את הזמר אוהד מושקוביץ, בשיר 'מודה אני' את ישי לפידות מאוף שימחעס, בשיר הנושא של האלבום את ליפא שמעלצר, בשיר 'המלאך הגואל' את המלחין הנודע יוסי גרין ובשיר 'אביכם שבשמים' את הכנר דניאל אהביאל. את האלבום הלחינו, עיבדו והפיקו מוסיקלית הצמד אלי כהן ואיצי ברי.

יצוין כי, השירים 'המן הרשע' (פורים), ו'אחד מי יודע' (פסח) , נותרו מחוץ לאלבום ויכנסו אל תוך אלבום שיכלול את שירי חגי ישראל במסגרת המחזמר 'שירים ונפלאות'.

ביום שני הקרוב, ט"ו באב באולמי ראסל ברמת גן בשעה 19.00 יתקיים אי"ה מופע השקה לאלבום. במופע יטלו חלק שורה של אמנים שיגיעו לכבד ולהופיע יחד על במה אחת עם הקינדרלעך: אוהד מושקוביץ, ליפא שמלצער, יוסי גרין, ישי לפידות, יונתן שינפלד, איציק דדיה, בן סנוף, שי אברמסון, ילד הפלא עוזיה צדוק ואמן הכינור הבינלאומי דניאל אהביאל.

לחצו PLAY להאזנה לשיר 'עדיף לשתוק' מתוך האלבום [audio:https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2013/07/kinderlach-adiflishtok.mp3]