תבוא לפניך תפילתנו: ירושלים מתכוננת לימים הנוראים

המחלקה למורשת-ישראל בעיריית ירושלים תקיים השבוע קונצרט מיוחד, "תבוא לפניך תפילתנו", כהכנה לקראת הימים הנוראים הבעל"ט. הקונצרט יתקיים אי"ה ביום רביעי הקרוב, כ"ב באלול תשע"ג בשעה 20:00 בהיכל בית-הכנסת ישרון בירושלים.

בקונצרט ישתתפו החזנים שלמה גליק וצבי וייס, בלווי מקהלת החזנים זמרת-י'ה בניצוחו של ד"ר אורי אהרן. מלווה בפסנתר: יהודה גלילי. מנחה: גרשון שטיין.

מפיק הקונצרט יהודה קלמן מציין כי בקונצרט יושמעו מיטב הניגונים ופרקי-התפילה לסליחות ולימים הנוראים, כשרוב היצירות יהיו בלחניהם של יוסל'ה רוזנבלט ושמואל מלבסקי.

כרטיסים (במחיר 30 ש"ח בלבד) ניתן להזמין בטלפון: 6226* או באתר בימות.

קונצרט חזנות

ביצועים נוספים

שירים חסידיים

יוסי פריד ודניאל אלישע נופלים 'ביד השם'

חיבור מסקרן יוצא לאוויר העולם. "ביד השם" דואט חדש ליוסי פריד ודניאל אלישע, שיר חדש ומרגש אותו הלחין יוסי פריד, כשעל העיבוד וההפקה המוזיקלית אמון מוישי כהנא.

להאזנה ←