- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

ארי גולדוואג 'עם אחד' – האלבום המלא בחנויות

ארי גולדוואג - עם אחד [1]

ארי גולדוואג, מי שהיה לאחד הסולנים המיתולוגיים של מקהלת הילדים 'פרחי מיאמי' וחתום על קטעי הסולו המרגשים והזכורים, שהפכו לדי אן איי של המקהלה, בתקופת תור הזהב שלה. משיק את אלבומו החדש והרביעי במספר 'עם אחד'.

האלבום מכיל שנים-עשר שירים בעברית ובאנגלית, קצביים וקופצניים לצד מרגשים וסוחפים. הכוללים את הסינגלים "עם אחד" ו"רק הוא" שהפכו ללהיטים, ואף שני דואטים מיוחדים ומפתיעים. בהפקת האלבום אותו עיבד גולדוואג [למעט השיר "עם אחד"] משתתפים מיטב האמנים והנגנים בארץ ובחו"ל. איאן פריטור, הפילהרמונית הישראלית, לייב-יעקב ריגלר, אבי סינגולדה, אבי אבידני, ניצן עין-הבר, אליקים (לוקה) סלצמן, ומרים ישראלי [שחתומה ביחד עם גולדוואג על מילות הלהיט הענק של בני פרידמן "יש תקווה" ועל מילות השיר "אמא תגידי לי" של ילד הפלא אבי שרון].

לרגל יציאת האלבום, משיק גולדוואג וידאו קליפ ייחודי ללהיט "עם אחד". בו נראה גולדוואג במגוון דמויות המרכיבות את החברה הישראלית בארץ, חרדי, דתי-לאומי, חילוני ועוד. כשלקראת סופו של הקליפ כל הדמויות מצטרפות לריקוד אחד של אחדות.

עד-כה הוציא גולדוואג שלושה אלבומים, "לישועתך קיווינו", "שמחה בליבי" ו"נשמה טהורה", שגם הם זכו להצלחה רבה, בארץ ובחו"ל. כמו-כן הפיק והלחין את האלבומים "שבת: התכוננו" עם בוגרי מקהלת הילדים "פרחי מיאמי". "שבת אחים" של האחים בל ו"שבת חברים". וחתום על להיטי הענק של כוכב הזמר החסידי העולמי בני פרידמן, "יש תקווה" [המילים יחד עם מרים ישראלי והלחן], "שלום עליכם" ו"ברחמים".

בימים אלו נמצא גולדוואג בארה"ב במסגרת סבב הופעות, ובין היתר יתארח במופע של ירחמיאל ביגון ומקהלת הילדים "פרחי מיאמי", שם התגלה וצמח. לאחר החגים יחזור גולדוואג אל ארץ הקודש ויערוך סבב ראיונות לכלי התקשורת השונים.

לחצו PLAY לצפייה בקליפ