- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

30,000 איש חגגו עם יעקב שוואקי בחברון – גלרייה

יעקב שוואקי [1]

עליה לחברון בימי חול המועד בחברון הפכה לחלק בלתי נפרד מסדר היום הלאומי של מאות אלפי ישראלים, הנוהרים לאירועי הזמר היהודי בעיר האבות כדי לשאוב אויר וכח מעיר האבות והאמהות; אנשי היישוב היהודי בחברון מכינים בה מידי חג אירוע איכותי ומושקע, המיועד לכל המשפחה ולכל גווני הציבור.

השנה, בדיוק בערב האירוע התרחש אסון כבד: בירי מחבל נרצח לוחם "גבעתי" סמל גבריאל גל קובי הי"ד. למרות הפיגוע הוחלט ביישוב היהודי בחברון הם החליטו מייד: לא נכנעים לטרור, ולא מבטלים את האירוע. ואכן, כבר מספר שעות לאחר מכן, משעות הבוקר המוקדמות, הוכיחו רבבות משתתפים כי עם ישראל מחובר לחברון בכל תנאי: אלפים – אלפים נהרו לחברון

היום התחיל בתפילת הלל, בסגנון קרליבך עם הזמר שלמה כ"ץ. בהמשך היום הופיעו על הבמה הזמר משה מור, להקת פרחי ישראל, הזמר מתי שריקי, התאומים מ"בית הספר למוסיקה", הזמר המלהיב יניב בן משיח, ההרכב המיוחד של ישי לפידות ומועצת השירה היהודית, והאמן החסידי המוביל מנדי ג'רופי. את המופע חתם הזמר הידוע יעקב שוואקי, שהרטיט את הקהל עד דמעות בשיר "טאטע טאטע" (אבא אבא), שהוקדש לזכר החייל גל קובי הי"ד. השירמספר על יהודי המתפלל במערת המכפלה כמו נכתב במיוחד להופעה זו.

לחצו PLAY לצפייה בתקציר המופע

גלריית תמונות