- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

שנה לפטירתו: מופע משירי אברהם אבוטבול ז"ל

לפני שנה הלך לעולמו אחד היוצרים הבולטים במוזיקה היהודית המקורית, הזמר אברהם אבוטבול ז"ל שאלבומו הראשון יחד עם יבלט"א גדי פוגטש – בית הקדושה היה ועדיין אחד מאלבומי המופת של הז'אנר. לרגל שנה לפטירתו מתארגן ערב מיוחד לזכרו עם מיטב האמנים במוזיקה היהודית והישראלית שישירו משיריו.

גולת הכותרת של הערב היא האלבום החדש בית הקדושה 2 עליו עמל בשנה האחרונה גדי פוגטש מתוך חומרים ישנים שכבר הוקלטו על ידי אברהם ז"ל אך עדיין לא יצאו לאור העולם. באלבום יהיו דואטים מיוחדים כשהכל בהפקה המוזיקלית הקסומה של גדי.

הערב אינו למטרות רווח ובכדי להפיק אותו ברמה הגבוהה ביותר נדרש שיתוף פעולה של חברים ומכרים ואוהבי שיריו של אברהם. כדי שהערב יצא אל הפועל נקראים חובבי המוזיקה היהודית לרכוש כרטיסים מראש כאשר רשימת האמנים שכבר קיימת מפוארת במיוחד.

אהוד בנאי, מוש בן ארי, שולי רנד, דודי לוי, דני ממן, האחים אריאל, אילן דמרי, יובל סלע, יאיר גדסי, אריק וויס, להקת עלמא, עדי רן, ניצן חן רזאל, רואי לוי, אלדד לוי ועוד …

המופע יתקיים אי"ה ביום שלישי, כ"ה מר חשוון בהיכל התרבות יד בנימין. לצורך רכישת הכרטיסים ניתן להיכנס לפרויקט http://www.headstart.co.il/project.aspx?id=6676 .

אברהם אבוטבול  - המופע [1]