- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

לייזר לויד שר בעברית ומאחד חברים: העם שלי

לייזר לויד - העם שלי [1]

לייזר לויד, יליד 1966 עשה עליה לישראל לפני 20 שנה, זמר, כותב וגיטריסט מצליח עם אלבום שנמצא במקום ה17 במצעדי הבלוז של ארה"ב וחתום בחברת התקליטים האמריקאית Bluesleaf, בה הוא האומן הישראלי היחידי.

לייזר החליט לכתוב את השיר "העם שלי" כתגובה לחיכוכים והמתחים בין קבוצות שונות של יהודים שהגיעו לשיאם, במיוחד בישראל . לייזר מסביר, "לפני שהעם היהודי יוכל לעשות שלום עם העולם, אנו צריכים קודם ללמוד לאהוב אחד את השני עם כל ההבדלים שיש בינינו", וטוען כי הפער, השליליות והאגרסיות נמצאים בעם שלנו כתוצאה מחוסר מודעות לאחר אשר נמצא מעבר למעגל המוכר שלנו. מתוך הזדהות למסר שעומד מאחורי השיר,

בנוסף ללייזר שהלחין את השיר "העם שלי", מצטרפים אליו חבריו לשירה ארבעה זמרים ישראליים פופולריים המופיעים גם בווידאו : גד אלבז, שלמה כץ, אהרון רזאל ונפתלי כלפה. הווידאו מראה לצופה את פניהם של האנשים האמתיים המרכיבים את העם היהודי בארץ – מהעיר אל הכפר.

לייזר עוסק בפעילויות חברתיות בשכונה החסידית ביחד עם אשתו וחמשת ילדיו בבית שמש, ביום ובלילה נמצא בסצנת המוזיקה הישראלית.השורשים של "העם שלי" החלו כאשר לייזר התחתן עם אילנה, בת למשפחה מרוקאית מסורתית. הניסיון המגוון שלו הפך אותו לשגריר של מוזיקה והסברה בין האנשים השונים ולעיתים בעלי הקונפליקט בעם היהודי. המוזיקה של לייזר יוצרת דיאלוג נוח בו אנשים יכולים להתחבר למורשת בלי פוליטיקה, סטיגמות והמדיה שמהווה מכשול.

לחצו PLAY להאזנה לשיר https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2013/10/layzerloir-haamsheli.mp3 [2]