- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

איתן קלינמן מאמין בצחוקים ושר על עצמו: רק אני

איתן קלינמן - רק אני [1]

שלוש שנים לאחר צאת אלבום הבכורה שלו, "עומד להשתנות", חוזר הזמר והיוצר, איתן קלינמן עם אלבום שני, מתוכו הוא מוציא סינגל שני בשם: "רק אני", המלווה בקליפ הומוריסטי.

איתן הוא זמר ויוצר, הכותב ומלחין את שיריו. הוא מאיר טקסטים מקוריים בזוויות שונות מחד, ומן המקורות מאידך. יצירותיו הן רבגוניות וכך גם הקהלים מולם הוא מופיע. לדברי איתן: "אין רגע בו לא מתנגן שיר כלשהו בראשי, גם ברגעים הפחות פשוטים של החיים".איתן מסביר שהמסר העומד מאחורי כתיבת השיר "רק אני" זאת השאלה: "מי צריך באמת להיות במרכז ואיך? וכמה משמעות יש למעשים של כל אחד ואחת מאיתנו במקום בו הוא נמצא. אני חושב שהשיר והקליפ שלו מבהירים שוב מה שכבר ידוע לרבים", מציין איתן. "אפשר להאמין גם מתוך חיוך וקריצה, גם לצחוק יש מקום חשוב בחייו של אדם מאמין".

על העיבוד וההפקה המוזיקאלית אחראי המפיק, עידו גונן, אשר עבד ועובד, בין השאר, עם אריאל זילבר, "א גרויסע מציאה" והמדרגות. הקליפ לשיר בוצע ע"י היוצר נדב נווה (בימוי, צילום, תסריט ועריכה) ובסיוע מתן צור (תסריט) שניהם חלק מהרכב הקומי האינטרנטי המצליח: "אנדרדוס".

לצד הקריירה המוזיקלית שלו, איתן, נשוי ואב לחמישה, פעיל בתחום החינוך ועוסק בניהול פרויקטים טכנולוגיים במטרה לקדם שימוש טכנולוגי מושכל אצל מורים ותלמידים.

לחצו PLAY לצפייה בקליפ