- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

פרוייקט שיר השירים מארח את שולי רנד

שולי רנד - שיר השירים [1]

שיר השירים הינו שיר אהבה שכתב שלמה המלך החכם באדם. ביטויים רבים מתוכו נקשרו ברבות השנים במחוזות ושירים והשרו אווירה יהודית שורשית על כל שומעיהם. שיר זה שכתב שלמה, הינו משל לאהבת האלוקים את עמו ואהבת האדם את יוצרו. סודות עמוקים בתורת הקבלה מיוסדים על נמשליו הפנימיים של השיר. התבטאו חכמי התלמוד ואמרו עליו: "כל השירים קודש ושיר השירים קודש קודשים".

ליאור יאיר מנשה מגלה בגיל 24 שאמו חולה והרופאים מרימים ידיים והוא מנגד מרים ידיים ועיניים למרום ויוצא למסע של מסירות נפש עבור אמו. לאחר פגישה עם מקובל יחיד במינו הוא מסביר לו ״שאם היה רופא בעולם שירפא את אמך… כבר אתמול הייתי שולח אותך אליו לבקש רפואה. המשיך ואמר שביום מן הימים תעשה משהו גדול שיעשה רעש גדול בשמיים ועל הארץ ויביא איתו רפואות גנוזות לחולי עמו ישראל ובמיוחד לאמא שתאריך ימים…

אחרי שאנשים חשובים הסבירו לו שטמון בשיר השירים אוצרות גדולות ומסוגל לחולל ניסים, יוצא ליאור למסע אחר השליחות שלו. תחילת המסע היה לקבל את אישורם, בירכתם והסכמתם של הרבנים והשלב השני היה חיפוש ושיבוץ נכון של אמנים (על פי מסורת חז"ל מאוד מורכב לשיר את שיר השירים).

פרויקט "שיר השירים" מורכב משמונת פרקיו של "שיר השירים". כל פרק יבוצע ויולחן ע"י אמן אחר ויעמוד כשיר בפני עצמו. שולי רנד, עמיר בניון, ארז לב ארי, אמיר דדון – הם חלק מהאמנים שבחרו לקחת חלק בפרויקט הקסום הזה. הפרויקט נפתח עם שולי רנד שמבצע את פרק ה' ללחן של אלדד ציטרין.

לחצו PLAY להאזנה לשיר https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2013/11/שולי_רנד-שרים_שיר_השירים.mp3 [2]