- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

איתן קלינמן רוקד צעדיו האחרונים לקראת אלבום חדש

איתן קלינמן - ואני רוקד [1]

איתן קלינמן רוקד את צעדיו האחרונים לקראת אלבום חדש, שני, מתוכו הוא משחרר סינגל נוסף – "ואני רוקד". השיר החדש מוסיף הרבה "שמח" לתחום הריקודים באולמות החתונה, מכניס למעגל את מי שאולי לעיתים נרתע מלרקוד ומצהיר למעשה שלא משנה איך אתה רוקד, העיקר שאתה מתכוון לשמח חתן וכלה…

איתן, זמר ויוצר, כותב ומלחין את שיריו. ואף לעיתים כותב בעצמו את התסריט לקליפים המלווים את שיריו החדשים. איתן מאיר טקסטים מקוריים בזוויות שונות מחד, ומתוך המקורות – מאידך. יצירותיו רבגוניות וכך גם הקהל מולו הוא מופיע.

"את השיר ואני רוקד הלחנתי לרגל חתונתי לפני אי אילו שנים, במקור למילים שונות במעט: 'כיצד מרקדין לפני הכלה'. מאז התנחל השיר במגירה והמתין לתורו". איתן מגלה כי מלכתחילה, לא תכנן לשלב אותו באלבום החדש, אולם תוך כדי העבודה על האלבום, התנגן השיר ללא הרף בראשו, וכך נולדו מילים חדשות שמתארות את התכונה והרגשות שחווים חתנים ערב חופתם.

לעבודה על הקליפ המלווה את השיר צירף איתן את היוצר והבמאי המוכשר נדב נווה (אנדרדוס) ויחד עם צוות שחקנים מגוון (עמית רונן, רמי זיו) נוצר הקליפ הקצבי והמרענן.
שני סינגלים שוחררו עד כה מתוך האלבום החדש, מילים נמסות, ורק אני. אלבומו הראשון, "עומד, להשתנות", שיצא לפני למעלה משלוש שנים, זכה לעניין רב בתקשורת הדתית, קלינמן הוגדר אז ככישרון וכהבטחה גדולה, וההבטחה הזאת מתחילה להתממש. לצד הקריירה המוזיקלית, פעיל איתן בתחום החינוך ועוסק בניהול פרויקטים טכנולוגיים ע"מ לקדם שימוש טכנולוגי מושכל אצל מורים ותלמידים.

האלבום החדש והמסקרן של איתן קלינמן, רבגוני מבחינת ההפקה המוזיקאלית, מאיר טקסטים מקוריים בזויות שונות מחד ומן המקורות מאידך. על העיבוד וההפקה המוזיקאלית אחראי המפיק עידו גונן, אשר עבד ועובד, בין השאר, עם אריאל זילבר, "א גרויסע מציאה" וצמד המדרגות.

לחצו PLAY לצפייה בקליפ