עבדו את ה' בשמחה – בריו חקשור עושה שמח!

בריו חקשור - עבדו

אם התגעגתם למוזיקה היהודית האמיתית של פעם מימי קרליבך ולהקת רגש, היישר מארצות הברית משחררים לנו שיר קצבי חדש בביצוע של הזמר בריו חקשור.

מדובר בשיר 'עבדו את ה׳ בשמחה' בסטייל ישיבתי אמריקאי, שהולחן ע"י הרב יוסף לונבראון שמכהן כראש ישיבה בארצות הברית, עובד ע"י ג'ף הורביץ והופק ע"י שרולי ויינברגר מלהקת שׁירה.

הפרויקט המלא ('שמעה בקולי') מתוכנן לצאת אחרי מיקסים וליטושים אחרונים לקראת ל׳׳ג בעומר הקרוב, בהשתתפות מיטב זמרי הדור החדש במוזיקה היהודית ברחבי הארץ והעולם.

לחצו PLAY להאזנה לשיר

ביצועים נוספים

שירים חסידיים

יוסי פריד ודניאל אלישע נופלים 'ביד השם'

חיבור מסקרן יוצא לאוויר העולם. "ביד השם" דואט חדש ליוסי פריד ודניאל אלישע, שיר חדש ומרגש אותו הלחין יוסי פריד, כשעל העיבוד וההפקה המוזיקלית אמון מוישי כהנא.

להאזנה ←