- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

היסטוריה: ערוץ 7 שוב משדר (באולפן רדיו קול חי)

ערוץ 7 בקול חי [1]

במלאות 25 שנים להקמת תחנת הרדיו ערוץ 7, הקדישה תחנת "רדיו קול חי" ערב שידורים מרגש במסגרת "שידורי המהפכה", סדרת תכניות ייחודית על ערוצי הרדיו בעידן שקדם לתחנות הרדיו הדתיות המוסדרות. בחגיגת נוסטלגיה מרגשת באולפן רדיו קול חי, התארחו קברניטי ומייסדי ערוץ 7, חבר הכנסת לשעבר יעקב כץ (כצל'ה) ויואל צור, וכן שדרני ערוץ 7 על האנייה יהודה ליכטנשטיין, חזי חקק, פיני יצחקי, מנחם טוקר, אבי רט ועוד שהעלו זיכרונות וסיפרו על חוויותיהם מימי השידורים על אניית ערוץ 7.

במהלך התכנית עלו לשידור גם רב חובל האנייה, שאול אבני וכן הרבנית שולמית מלמד, מייסדת ועורכת ראשית. שמוליק פלדמן סיפר על ימיו לצד אדיר זיק ז"ל ("מהתכנית הראשונה ועד התכנית האחרונה"), חגי סגל מנהל מחלקת החדשות גילה את הסודות מאחורי כתיבת והגשת חדשות שונות ממה שהציבור במדינה התרגל עד אז, עוזי ברוך גרם לפרצי צחוק רמים באולפן, כשתיאר את חוויותיו מימי הרדיו…

את התכנית הגיש העיתונאי מני גירא-שוורץ החל את דרכו בערוץ קול שמחה ונחשב, גם כיום, לדמות מרכזית בענף התקשורת החרדית. לצידו הגיש וניגן קטעים וג'ינגלים היסטוריים, קובי סלע, אז שדרן בערוץ 7, וכיום מנהל יחסי הציבור בחברת גל אורן BSD ומגיש התכנית "קוביס מוקיר שבת" ברדיו קול חי.

"שידורי המהפכה" היא סדרת תכניות היסטורית-תיעודית על מהפכת ערוצי הקודש והרדיו היהודי הבלתי מוסדר, בהפקה בלעדית ל'קול חי'. בכל תכנית ניתן זרקור על ערוץ מסוים: מתי הוקם, מי עמד בראשו, התכניות, הצוות, אופי התחנה, שידורים מיוחדים ועוד. באולפן התארחו האישים המרכזיים שליוו ושידרו בכל ערוץ וגם מאזינים שעלו לשידור וגילו את הקשר שלהם לערוץ, הגעגועים לימים שהיו ואינם והנוסטלגיה.

לחצו PLAY להאזנה לתכנית המלאה

http://media.93fm.co.il/uploads/2014/04/shidurei-hamahapecha-arutz-7-03.04.14.mp3 [2]