- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

עם ישראל יוצא לחירות בפסח בחברון

גולת הכותרת של אירועי הזמר היהודי הם שמחת החג בחברון. מידי שנה מופע הזמר היהודי בחברון הוא המופע המרכזי בחג, והוא סוחף אליו רבבות יהודים. השנה בן השאר יופיעו האומנים חיים ישראל, איציק דדיה, אהרן רזאל, להקת הילדים המצליחה קינדרלך, ביני לנדאו, החזן אברהמי רוט, ולראשונה בחברון האומן העולה ישי ריבו .

המופע מתקיים בסימן אחדות שבטי ישראל – חברון היא מעל כל המחלוקות:  הזמרים מייצגים את כל המחנות והזמרים. מארגני החגיגות לא חסכו כל מאמץ להביא את מיטב הזמרים החדשים והבולטים יחד עם הותיקים והאהובים.

נעם ארנון, דובר היישוב, מסר שהשנה הוחלט שהכותרת והסיסמה המובילה של האירועים תהיה "ישראל מתחברת בפסח בחברון" סיסמה שתופץ במסע פרסום מושקע בכל אמצעי הפרסום וברשתות החברתיות. אשי הורביץ ושיראל בלייכר האחראים על הארגון מספרים על הנסיון הפעם במופע לחבר מזרח ומערב כאחד ולתת במופע משהו אחר שמחבר יחדיו את שבטי ישראל, האירוע יועבר בשידור חי בערוץ 7, רדיו קול חי ורדיו גלי ישראל

תחום ההסעות עבר שידרוג מהפכני בשנים האחרונות, וכפי שכבר הוכח בסוכות, כעת מערך ההסעות לחברון הינו נוח וזמין לכל נוסע ולכל המשפחה; כל זאת בעזרתם הפעילה של גורמי הבטחון והמשטרה, הרואים באירועי החגים בחברון אחד משיאי המשימות שאותן הם ממלאים בגאווה. לכן, כדאי לסמן כבר עכשיו ביומנים: ביום שני של חול המועד – מתאחדים וחוגגים בחברון!

לפרטים מחדשי הישוב היהודי בחברון 1800400456

פסח תשעד בחברון [1]