אדון העולמות- עודד דוד מלחין את פתח אליהו - חסידיניוז

אדון העולמות- עודד דוד מלחין את פתח אליהו

מאת: יוסי אשרי | י״ט באייר ה׳תשע״ד (19/05/14) 12:07 | שירים חסידיים | הדפס הדפס

עודד דוד

הרב עודד דוד מוכר לציבור כיוצר והמספר של סדרת הילדים המפורסמת 'חבורת המצוות' שהוציאה כבר 26 חלקים בסדרה. בימים אלה הוא מוציא את השיר "אדון העולמות" כסינגל ראשון מתוך דיסק חדש. מילות השיר הן עיבוד של קטע הזוהר "פתח אליהו".

"זהו קטע קדוש וטהור,שאמירתו לפני התפילה מחברת אותי לכוונת התפילה בעוצמה מיוחדת" אומר עודד. "קטעי הזוהר שנכנסו לתפילה נאמרים על ידי רבים ללא הבנה.תרגום המילים לשפת ימינו עוזר לחוש את הנשגבות והעוצמה של המילים. בחרתי להוציא את השיר לכבוד ל"ג בעומר –יום חגו של רשב"י שמפיו אנו חיים" – הוא משתף אותנו.

"הדיסק הינו בסגנון פופ- רוק- אלקטרוני.את העיבוד המוזיקאלי עשה ערן יהושוע (רנצ'ו),שהוא מעבד תל אביבי "סודי" שגיליתי והוא חיבר אותי לסאונד הקצת אלקטרוני של הדיסק. את רוב הגיטרות ניגנתי בעצמי. בעבר הייתי מקליט רק "לייב" אבל גיליתי שהעולם הדיגיטלי מעורר בי צדדים מוזיקליים חדשים".

מעבר ל'חבורת מצוות' הוציא עודד שני אלבומים; 'סיהרא' – שנוצר בצפת כאשר שימש שם כראש מוסד תורני, ו'שבטי ישראל', כאשר השיר 'מקודשת' מתוכו עדיין מושמע רבות בחתונות.

חוץ מהמוסיקה, עודד כתב שני ספרים בתחום פנימיות התורה: אורות הרמח"ל, ו"ריש מילין המבואר" – ביאור על ספר קבלי של הרב קוק, ומכאן החיבור העמוק לתורת הסוד ולרצון לכתוב שירים על בסיס טקסטים הלקוחים מעולם הקבלה.

לחצו PLAY להאזנה לשיר

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים ממוצע: 5.00
Loading...

תגיות: ,


תגובות (1)

השאר תגובה

תוכן תגובה