- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

הזמר והיוצר חיים ישראל משיק אלבום כפול

חיים ישראל - סיפור חיי - כוכבים [1]

הזמר והיוצר חיים ישראל משיק אלבום חדש, 13 במספר בפורמט של אלבום כפול. חלקו הראשון נושא את השם 'סיפור חיי' והשני 'כוכבים'. האלבום מכיל 22 רצועות שמתוכם יצאו שלשה סינגלים; הבלדות 'סיפור חיי' ו'כוכבים' שנושאות את שמות האלבומים ו'אהבה מדור לדור' בקצב האתני .

מגוון רב של סגנונות שונים מרכיבים את שירים האלבום; פופ ים-תיכוני – 'תן לי', 'תודה על הקיים' ו'אדון עולם'. מקצבים ים תיכוני אותנטיים- 'במזל' ו'איזה לילה'. קצב הרטרו הישן בלחנים חדשים- 'מאושר', 'כל הלילות' וחידוש ל'שיר הגיטרה' משנות ה80. בלדות רוק- 'נדודים', 'אתה לי אור', שיר חופה 'יוצר האדם' ומוזיקה יהודית- 'גאולה' ו'כד יתבין'.

באלבום מתארחים האמנים יואב יצחק בפיוט המוכר 'אעופה אשכונה' בלחן חדש והזמר והמלחין החסידי דודי קאליש בשיר 'השבעתי'. ביצירת האלבום חיים היה שותף בלתי נפרד, כמחצית מהאלבום הלחין והיה שותף בכתיבת הטקסט לצד יוצרים מהשורה הראשונה אופיר כהן, רמי לב, יוני קיסר, רמי רבא, אודי דמארי, עדי ליאון, ערן כרמי ועוד.

עם צאת האלבום משחררים צוות ההפקה סינגל נוסף 'זיכרונות'. לא רק מקצב רטרו, גם טקסט רטרו שבו חיים לוקח את המאזין עשרות שנים אחורה לילדות לבית סבא וסבתא, לבית הספר, הדרך אל הבית הישן. מילים שמעלות חיוך וגם דמעה לגעגועים. את השיר כתב, הלחין והפיק מוסיקלית אודי דמארי.

לחצו PLAY להאזנה לשיר 'זכרונות' מתוך האלבום https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2014/05/chaimisrael-zichronot.mp3 [2]