- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

הזמר עמיחי שפיגלר בסינגל בכורה: שובי נפשי

עמיחי שפיגלר - שובי נפשי [1]

עמיחי שפיגלר (23), נשוי ומתגורר בעיר רעננה. כבר מגיל קטן הוא מחובר למוזיקה החסידית בכל נימי נפשו. סבא שלו – החזן מאיר שיקר ז"ל היה בעל תפילה ידוע בפייר לון שבניו ג'רזי, ארצות הברית וגם ברמת גן אחרי שעלה ארצה. החיבור בינהם היה חזק ועמיחי מאמין שהוא הוריש לו את היכולות הווקאלית והאהבה לעולם המוסיקה.

הסבא מאיר תמיד היה אומר שהשירה היא הכלי שניתן לו משמיים כדי לשמח ולרומם את אנשים סביבו. הנכד עמיחי הולך בעקבותיו ומרבה לעלות לעמוד בבית הכנסת בתור שליח ציבור. התשבחות של המתפללים מחד והמשפחה המורחבת מאידך, הובילו להתמקצעות מוסיקלית והלחנת שירים מקוריים.

שובי נפשי – הוא הסינגל הראשון אותו משחרר עמיחי בימים אלה. השיר עובד על ידי דניאל בנסמיאן שגם ליווה את תהליך הלחנת השיר, ליטש אותו והפך את השיר למה שהוא היום. עמיחי מחובר באופן אישי לספר תהילים – "כל דבר שדוד המלך כותב נוגע בי, לכן בחרתי דווקא את המילים האלו. בחרתי גם בלחן קליט יחסית, כדי שאנשים יוכלו להתחבר אליו בקלות" –מספר עמיחי.

באמתחתו של עמיחי עוד מספר לחנים, גם הם מספר תהילים. דניאל בנסמיאן עמל על הפקתם בימים אלה ממש והתוצאה המוגמרת תגיע בע"ה בקרוב. המטרה של עמיחי זה לשמח כמה שיותר יהודים בארץ ובעולם, והדרך כעת רק מתחילה.

לחצו PLAY להאזנה לשיר https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2014/06/amchayshpigler-shuvi.mp3 [2]