- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

אליעזר בוצר מפתיע באלבום חדש: עם הארץ

אליעזר בוצר - עם הארץ [1]

אליעזר בוצר בן 32, נשוי ואב לשישה כותב שירים מילדותו. מתגורר בתל אביב ומפעיל בעשור האחרון מרכזים לישראלים בהודו שכל מטרתם היא אחדות. שיריו הם בעצם סיפור חיו הנע בין קצוות החברה הישראלית בחיפוש זהות אישית שנראה שלא מצא עדיין אך בדרך הוא מספר מעשה.

לפניי שנה הוציא את אלבום ביכוריו 'הפרעות. קשב. ריכוז' שזכה להכרה רחבה חוצת מגזרים ברדיו, ברשת ובמכירת אלפי אלבומים. תוך כדיי הופעות בפסטיבלים בבארבי, בזאפה בצוללת ועוד שהוגדרו על ידיי הנוכחים כמסע.

במהלך השנה האחרונה נכנס בוצר עם חבר להקתו אלכס הולינס לעבודה אינטנסיבית של הקלטות סקיצות לאלבום הבא. אף שהיו בעיצומה של העבודה על האלבום. עם מאורעות השעה שינו כיוון ונכנסו להקלטות של אלבום 'עם הארץ'. עם הארץ אינו בור יותר. יש לו את כל הכלים לברר לתקשר לדבר להתחבר… אני עם הארץ, ואת אחי אנוכי מבקש.

"אלבום זה הוקלט לאחר ביקורי אצל משפחתו של גיל-עד שעאר הי"ד. בעיתות החוסר וודאות עמדתי דומם מול האצילות ותעצומות הנפש כשאמו בת גלים, פנתה לנוכחים בסלון ביתה בעודה אוחזת בשברי תקווה ושאלה, איך גורמים לכך שהאחדות הזו לא תיפסק?
חזרתי לביתי מהורהר והתקשרתי לשותפי לדרך אלכס הולינס , מיד ידענו שעלינו להיכנס בהקדם להקלטת האלבום הזה… 'עם הארץ' – מספר בוצר.

לחצו PLAY להאזנה לשיר הנושא מתוך האלבום https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2014/07/עם_הארץ-עם_הארץ.mp3 [2]