- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

לני סולומון בשיר חיזוק ואמונה: עם ישראל לנצח!

לני סולומון - עם ישראל לנצח [1]

לני סולומון הוא המנהיג הבלתי מעורער של להקת השלוק רוק העולמית. כבר קרוב לשלושים שנה שהוא לוקח לחנים מוכרים ומשכתב להם מילים חדשות, המלאים בתוכן יהודי ערכי, במטרה לחבר את הנוער היהודי לשורשיו. מאות השירים מאכלסים את 35 האלבומים של השלוק רוק, ואיתם הופיע ברחבי ארצות הברית ולא רק.

לפני למעלה משני עשורים התקבלה במשפחת סולומון ההחלטה לקחת את השורשים היהודיים צעד אחד קדימה ולעלות להשתקע בארץ ישראל, כאשר במקביל השלוק רוק ממשיכים להופיע לאורך כל הזמן. מאז, החל לני להנפיק יותר אלבומים מוסיקליים גם בלשון הקודש; בעיתה אחישנה, תנו לנו סימן, אושר ועושר, שבת בליברפול – שהכיל תפילות וזמירות שבת המולבשות על לחנים של להקת הביטלס האגדית וזכה להצלחה רבה והאלבום דרך האור שראה אור לפני שנה וחצי במטרה להרבות באהבת חינם בכלל ישראל- אשר מילותיו לקוחות בעיקר מפרקי אבות.

כעת, הוא מוציא שיר חיזוק לעם ישראל: עם ישראל לנצח. "כבר הרבה זמן שאנשים מבקשים ממני לחבר שירים לרגל המצב, עוד מזמן חטיפת שלושת הנערים. אבל זה היה כל כך עצוב שפשוט לא יכלתי לכתוב. כשהמלחמה התחילה, צפיתי בחדשות במשך שעות רבות וראיתי את כל המוראל והחיזוק החיובי שהאנשים הביאו לחיילים, איך שהחיילים הרגישו ורצו להגן על עם ישראל, עד שבסוף השיר פשוט פרץ החוצה" – משחזר לני סולומון, וממשיך – "ישבתי בממ"ד בבית שמש, אחרי אחת האזעקות, ואמרתי לבת שלי להוציא גיטרה ולהתחיל לנגן והמילים פשוט נבעו מאליהן. התקשרתי מיד לג'ף הורביץ, נכנסתי לאולפן ויצאתי רק אחרי 24 שעות עם התוצאה המוגמרת. זהו שיר של חיזוק ותמיכה, שחייבים להגן על ארץ ישראל ועל עם ישראל השוכן בתוכה, כשהמסר הוא שעם ישראל לנצח. זה כל הסיפור".

מדובר בשיר הראשון מתוך אלבום חדש שיקרא ישר, הצפוי לראות אור במהלך שנת תשע"ה.

לחצו PLAY לצפייה בקליפ