- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

לנשים בלבד: פשר החיים – שרונה במסע געגוע והודיה

שרונה - פשר החיים [1]

אחרי 20 שנות שירה תימנית אותנטית, הזמרת שרונה בגריש – ג'ראפי (43) יוצאת באלבום בכורה יהודי- ישראלי: פשר החיים. זמירות השבת בבית הוריה, היוו אבן שואבת עבורה, אך למרות זאת בגיל צעיר, פחות התחברה לשירה התימנית. המהפך החל בגיל 19 כשלמדה נגינה על אורגן, ניסתה לראשונה את כוחה בשירה תימנית. בהמשך היתה הופעה קטנה בחתונה משפחתית ולבסוף חברה מהמכללה בקשה ממנה להעביר טקס חינה ומשם הכל התגלגל.

"לא בחרתי לעסוק בזה, אלא השירה בחרה בי" – אומרת שרונה, שעסקה במקביל לחינות התימניות בהוראת חינוך גופני, אירובי ופילאטיס. עם השנים, התחזקה שרונה והפכה את קהל היעד למצומצם עוד יותר, בעקבות ההחלטה להופיע בפני נשים בלבד.

המפיק המוסיקלי אודי דמארי (יעקב שוואקי, חיים ישראל ועוד) שותף מוסיקלי של שרונה כבר 16 שנה. לכן כשהתקבלה ההחלטה על הוצאת אלבום, טבעי היה שאודי יפיק אותו. למרות הבקשות לאלבום תימני, הרצון להתפתחות ומיצוי יכולות בכיוונים שונים הובילו להקלטת אלבום בסגנון יהודי-ישראלי.

פשר החיים – נקרא האלבום החדש שרואה אור בימים אלה, המיועד לנשים ונערות בלבד. שניים-עשר שירי האלבום מכילים מסע אישי ונשי של געגועים, הודיה, שמחה ואמונה, בו היא משתפת את קהל מאזינותיה. אחד השירים באלבום מוקדש לאמה, שנפטרה לפני 12 שנה, ולמרות שהיא כבר לא נוכחת, היא עדיין ממשיכה לשאוב מהדמות שלה. "שיר הנושא של האלבום מדבר על חיפוש עצמי ששייך לכל אחת ועל הרצון למצוא את דרך החיים הכי נכונה לי והכי נכונה לי כיהודיה" – אומרת שרונה.

הפצה: דברי שיר.