- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

עם סגולה – אברומי וינברג חוזר לקראת אלבום הבכורה!

אברומי וינברג - עם סגולה [1]

לאט אבל בטוח, הזמר והיוצר אברומי וינברג ממצב את עצמו כאחת התגליות המשובחות והמרעננות שידעה המוסיקה היהודית-חסידית בשנים האחרונות. שני הסינגלים מעוז צור לחנוכה והלהיט לנגן ולנגן (יחד עם הקליפ המרהיב שצולם בשדות החיטה של עמק איילון) – קיבלו חיבוק חם משלל אמצעי התקשורת והושמעו אין ספור פעמים, כשאברומי מוזמן לא פעם אף להתארח באולפנים השונים.

כזכור, אברומי וינברג הוא כוכב עולה בשמי המוסיקה היהודית. הוא רק בן 24 (נשוי+2), אבל מסתבר שהכשרון המוסיקלי שלו נטוע אצלו כבר בגיל צעיר. חבריו לישיבה בקריית מלאכי זיהו את הכשרון הטמון בו והחליטו לעזור לו להתמקצע. חברו הטוב אשר ולדמן ארגן את ההפקה, ומתוך דיבוק חברים החלה העבודה על אלבום שיכנס את שירתו ולחניו של אברומי, אשר ספוגים בתובנות מהמסע המרתק שעבר.

בימים אלה מסיים אברומי וינברג את העבודות על אלבום הבכורה שעתיד לראות אור אי"ה לקראת חג הסוכות הבעל"ט, עליו החל לעבוד לפני למעלה מארבע שנים, כשהוא מציב סטנדרטים חדשים במוסיקה: ההפקה המוקפדת ומושקעת, הביצועים המדויקים, המוסיקה העשירה וכמובן החדשנות והרעננות שהוא מביא איתו, כשעל ההפקה המוסיקלית של האלבום מופקד המעבד הנודע ג'ף הורביץ.

עם סגולה – הוא סינגל שלישי וחדש אותו משחרר אברומי לכבוד חודש אלול. השיר מדבר על היותו של עם ישראל, העם הנבחר ועל כח הבחירה שניתן בידיים שלנו, בכדי שנוכל לעשות את רצון ה'. לשיר צולם קליפ מיוחד המספר על שני אחים, אחד מהם שקע יתר על המידה בעולם הזה, עד שהניצוץ היהודי התעורר בו והחזיר אותו בתשובה אל אחיו ואל אביו שבשמיים. את השיר כתב והלחין אברומי בעצמו, כשעל העיבוד וההפקה המוסיקלית מנצח ג'ף הורביץ.

לחצו PLAY לצפייה בקליפ