- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

הזמר ישראל ברגמן חושף את 'תפילת חזקיהו'

ישראל ברגמן - תפילת חזקיהו [1]

הזמר ישראל ברגמן המשמש בכובע נוסף כמנכ"ל 'ביק הפקות', מגיש סינגל ביכורים 'תפילת חזקיהו'. מאחורי הסינגל אותו הלחין ברגמן, ישנו סיפור מדהים:

ישראל מרבה לנסוע לבתי חולים לשמח את החולים ובני משפחתם, לפני כמה חודשים פנה אליו אביו של אחד החולים במחלה הנוראה (ילד בן 7) שישראל ביקר אותו פעמים רבות, ואמר לו שבנו מבקש שיבוא לשמחו בבית החולים בו הוא מאושפז כעת, ישראל פנה לחבריו למקצוע שמתלווים אליו באופן קבוע למטרות נעלות אלו וסיכמו על זמן.

יום לפני שהיו אמורים לבוא לשמוח איתו קרסו מערכות גופו של הילד ובוצעה עליו החייאה ממושכת שלאחריה הועבר לאשפוז במצב קשה במחלקת טיפול נמרץ, כשהוא מחוסר הכרה מורדם ומונשם ומפרפר בין חיים למוות, ישראל שלקח את הדבר קשה מאוד והמקרה נגע לליבו, החליט שהוא חייב למצוא חיזוק כל שהוא להורים למשפחה ולחברים, פתח גמרא במס' ברכות ושם ראה פסוק מתוך ישעיהו פרק ל"ח, במעבר מהיר לספר ישעיהו עצמו מילים מאוד עוצמתיות המדברות על תפילת חזקיהו בחוליו, וברגעים אלו מתוך דמעות ותפילה לה' יתברך שישלח רפואה שלימה לילד היקר ששכב ממש על ערש דווי הלחין ישראל את השיר כשהמילים והלחן מתבשלים במוחו תוך כדי.

כעבור מס' ימים בחסדי שמים מרובים הצליחו הרופאים לייצב את מצבו של הילד (שעדיין זקוק לישועה מרובה) וישראל פנה לחבריו ואמר אם כבר אנחנו הולכים לשם וב"ה המצב השתפר נקליט את השיר ונביא אותו מתנה לילד ולמשפחתו. כך הוקלט השיר בתוך יום אחד באמצעותם ובעיבודו של הפסנתרן הבינלאומי ר' מנחם בריסטובסקי יחד עם מקהלה שהורכבה מחברי מקהלות ידועות ומקצועיות שגם הם מכירים את הילד ומבקרים אצלו רבות והנגנים שמתלווים אליהם באופן קבוע.

בשבועות האחרונים לאחר מבצע 'צוק איתן' אחד מחבריו של ישראל הזכיר לו את השיר הנ"ל וסיפר לו שהוא משמיע אותו לחיילים חולים ולבני משפחותיהם, ישראל לקח את הדברים לתשומת ליבו והחליט להוסיף מס' נגנים ולהשלים את העיבוד הראשוני ולהוציא את השיר כסינגל ביכורים לרגל השנה החדשה ולרפואת ולחיזוק כל חולי עם ישראל ובני משפחותיהם.

אתם מוזמנים להתחבר לשיר ולהתפלל לרפואת הילד מנחם בן אסתר בתוך שאר חולי עמו ישראל, ושתהיה לכם שנה טובה שנת בריאות והצלחה בכל.

להלן מילות השיר מתוך ישעיהו פרק ל"ח:
'ויסב חזקיהו פניו אל הקיר ויתפלל אל ה', ויאמר אנא ה' זכור נא את אשר התהלכתי לפניך באמת ובלב שלם והטוב בעיניך עשיתי, וזה לך האות מאת ה' אשר יעשה את הדבר הזה אשר דיבר, ה' עליהם יחיו ולכל בהן חיי רוחי ותחלימני והחייני'.

לחצו PLAY להאזנה לשיר https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2014/09/bergman-chizkiya.mp3 [2]