- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

דוד מזרחי, הזמר שממיס לבבות עם אלבום חדש: 'רחמים פשוטים'

דוד מזרחי - רחמים פשוטים

דוד מזרחי, הזמר פייטן שממיס לבבות עם אלבום חדש: "רחמים פשוטים". לאחר עמל רב, רואה אור בימים אלו אלבומו השני של דוד מזרחי 'רחמים פשוטים'. דוד מזרחי, ירושלמי במהותו שמתגורר בשנים האחרונות בישוב עלי שבארץ בנימין, נמשך מאז ומתמיד לחזנות פיוטית, כבר כילד סלסל כל אימת שהתבקש. דוד מזרחי אומנם למד מוסיקה, אולם לא באופן פורמאלי וכך, נרכש הרקע המוסיקלי באמצעות השתתפות פעילה במקהלות החזנים הירושלמיות. הוא הוכשר ע"י חזנים ידועים אך חיזק את ידיעותיו בלמידה עצמאית, האזנה לטובי הפייטנים וסגנונות שירה ופיוט ממקורות שונים, עבודה עקבית ורצינית שהובילה לבסוף ליצירת סגנון אישי וייחודי.

כששמו ושמעו החלו לצאת למרחוק, החלו לדחוק בו קהל שומעי לקחו לצאת עם אלבום משלו. בני משפחתו התגייסו לסייע לו בהבאת מלחינים מפורסמים שמצידם, התרשמו מהקול ומהכל. לצד בצלאל גלעדי ועודד מזרחי שכתבו ועיבדו ודניאל בנסמיאן שהלחין, הצטרף ליצירה גם מזרחי עצמו.

האלבום מושקע במיטב הנגנים כמו: אבי סינגולדה, אשר פדי, דני מגד, ברק בן צור, רפאל שוואט ועוד רבים וטובים. האלבום כולו מבוסס על שירים ולחנים מקוריים, התוצאה מאלפת ומרגשת. שיריו של מזרחי יצליחו לגעת בכל אחד, דתיים וחילוניים, אשכנזים ובני עדות המזרח, השיר "עיר הזהב" שהושמע לראשונה בתאטרון ירושלים, זכה לתגובות נלהבות של לא פחות מ- 1000איש, כך גם השיר "שלום בארץ". את האלבום הפיקו שלושת האחים לבית מזרחי אשר, עודד וכמובן דוד.

ניתן לרכוש את האלבום בחנויות המובחרות בארץ או בחברת ההפצה HOME, בטלפון 052-5661508.

לחצו PLAY להאזנה לשיר 'שלום בארץ' מתוך האלבום
[audio:https://www.chasidinews.com/audio/mizrachi-shalom.mp3]