- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

סוכות תשע"ה בחברון: רבבות משתתפים וגשמי ברכה

סוכות תשעה בחברון [1]

אירועי סוכות בחברון נחתמו בהצלחה מרובה: כ-60,000 איש הגיעו לעיר האבות. האלפים נהנו מהופעות מרכזיות של זמרים מן העולם החסידי ובשילוב מזרח ומערב. בין המופיעים: יצחק מאיר, בני לאופר, חזקי סופר, ישי לפידות ומועצת השירה היהודית, דוד שמחה, איתן קלינמן, יוסי ברגר , חיים ישראל, ישי ריבו, ולבסוף חתם את העצרת ענק הזמר החסידי, מרדכי בן דוד בלווי תזמורתו של עמי כהן , שהרעיד את הקהל בשיריו המרגשים. את הארוע הנחה קובי סלע.

את ההופעות עצרו לפרקים גשמים שגרמו למערכות לצאת להפסקה זמנית, ולמערכת תאורת הצבע לא לפעול אך המשתתפים – הזמרים, המגברים, הקהל והמארגנים, לא נכנעו לטיפות והמשיכו את העצרת כמעט בתכניתה המקורית.

את האירוע סיכם מנכ"ל הישוב, אורי קרזן: "אירועי חג הסוכות בחברון, מסכמים חודש של עשייה ברוכה בעיר האבות והאימהות. ראש השנה, יום כיפור, אירועי הסליחות הגדולים שהיו כאן, והעצרת היום – ברוך השם זכינו לפעול ולהצליח בהבאת מאות אלפי אנשים לכאן, ובהצלחה רבה. אנשים מספרים על תחושות מיוחדות וטובות, של רוממות, אחדות, התרגשות, שמחה ויופי לאחר שבאו הנה. ברוך השם גם היום הצלחנו להתגבר על הגשם ולהמשיך בעצרת כרגיל. חברון היא עיר ללא הפסקה, ואנו מזמינים את כל מי שעוד לא הגיע – עוד לא מאוחר מדי. בקרוב נקיים כאן את שבת "חיי שרה", ויש עוד הזדמנויות רבות, בכל יום. בואו לעיר האבות והבנים".

גלריית תמונות, צילומים: אוריה הלר ויונתן הלפרין.