- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

אחרי 'שער הדמעות' מגיע האלבום המרתק המלא של ארקדי דוכין – "ספטמבר"

ארקדי דוכין - ספטמבר

גילוי נאות: אלבומו החדש של ארקדי דוכין – "ספטמבר", נחת במערכת 'חסידיניוז' כבר לפני שבועות מספר, אך מטעמים מובנים חשבנו שאין מקומו באתרנו. בעקבות פגישתם של כותב השורות יחד עם ארקדי דוכין במסגרת התכנית 'אהבת ישראל' עם רונן גרוס שתשודר היום, יום חמישי בשעה 12 בלילה ברדיו קול חי, החלטנו שראוי הוא האלבום להיכלל תחת הקטגוריה 'מוסיקה יהודית' למרות שהאמן, לעת עתה, אינו שומר תורה ומצוות, אך מתעורר מידי לילה בשעה 3 לפנות בוקר בכדי ללמוד שיעור בקבלה.

הלהיט "שער הדמעות" עם שולי רנד שזכה להצלחה רבה בכלי התקשורת השונים, לקוח מתוך פרוייקט זה ופרט לשולי, מתארחים באלבום אמנים נוספים. האלבום הוא מסע אישי פנימי של ארקדי, אחד מהיוצרים היותר מרתקים ומוכשרים בישראל. באלבום זה יוצא ארקדי למסע שלוקח אותו לצד האחר של הקשר בין האדם לעצמו ובין האדם לטבע. כל שירי האלבום נכתבו והוקלטו במהלך חודש ספטמבר 2009 – ומכאן נגזר שמו.

הדיסק נולד כתוצאה ממיזם חדש, "השיר היומי", סוג של בלוג מוזיקלי, שבו, ארקדי כותב ומלחין שיר על הנושא אותו למד בשיעור בקבלה של הרב ד"ר מיכאל לייטמן ומעלה את השירים שבחר לפרסם, לאתר שלו www.arkadi-music.com. כל עשרת שירי האלבום "ספטמבר" הנם גם פועל יוצא של בלוג מוזיקלי זה.

הפצה: התו השמיני.

לחצו PLAY להאזנה לשיר 'שער הדמעות' מתוך האלבום
[audio:https://www.chasidinews.com/audio/shuli.arkadi-badmaot.mp3]