- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

אוהד מושקוביץ שר את ברכת החופה של הרב אליהו

אוהד מושקוביץ - שיר חופה [1]

לפני כשנה וחצי נכנס אוהד מושקוביץ לאולפן והחל לעבוד על אלבומו הרביעי. מאות שירים נבחרו בקפידה, עשרות מהם הוקלטו ורק כמה בודדים זכו בסופו של דבר להיכלל באלבום.

כעת, זמן קצר לפני שיוצא האלבום לחנויות מוציא אוהד סינגל חדש ומרגש בשם "ברכת חופה" שהוקלט במיוחד לליווי חתנים וכלות בערב המרגש בחייהם. כזכור, לפני מספר שנים הקליט אוהד את השיר 'בואי כלה' שהפך להמנון האולטימטיבי של כל חתונה יהודית ברחבי העולם וכעת מכוון אוהד לאותה המטרה. השיר הנוכחי מהווה גרסא חדשה ומרגשת לשיר המקורי אותו כתב ג'ון לג'נד (John Legend) והיה להיט בינלאומי חסר תקדים. כעת השיר יוצא בגרסה יהודית כשאת המילים הקדושות כתב לא אחד מאשר הרב מרדכי אליהו זצ"ל בתפילה שתיקן לומר בשעת החופה.

"החלק המשמעותי ביותר עבורי, בקריירה שלי כזמר, היא הזכות לשמח חתנים וכלות" אומר אוהד, "הוצאתי אלבומים, הופעתי על הבמות הגדולות ביותר בעולם, באירועים הנחשבים ביותר בעולם ועדיין כשאני שר בחתונה אני מתרגש בכל ערב מחדש. מעמד החופה, עם כל המשמעות שלו והקדושה שבאוויר גורמים לי לרצות להמשיך ולעשות את מה שאני עושה כל חיי ואני מרגיש שמחובתי לעשות את המקסימום האפשרי ולהביא לבעלי השמחה את האירוע הטוב ביותר. לפני מספר חודשים, במהלך חופה שליוויתי, נתקלתי בברכה שחיבר הרב מרדכי אליהו זצוק"ל ומיד התחברתי למילים הפשוטות והמרגשות, אני מקווה שהקהל יאהב ויתחבר לשיר."

לחצו PLAY להאזנה לשיר https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2015/03/ohadm-chupa.mp3 [2]