וניגש חורש בקוצר - מנחם אסף ממשיך לצפות לאחרית הימים - חסידיניוז

וניגש חורש בקוצר – מנחם אסף ממשיך לצפות לאחרית הימים

מאת: יוסי אשרי | י״ט באדר ה׳תשע״ה (10/03/15) 9:22 | שירים חסידיים | הדפס הדפס

מנחם אסף - וניגש חורש בקוצר

מנחם אסף ממשיך להוביל מהפכה של סגנונות במוסיקה היהודית. קץ הימים – סינגל הבכורה במקצב מיוחד של חמש שמיניות, אותו נדיר למצוא במחזותינו זכה להשמעות רבות ופרגונים רבים בכלל כלי התקשורת. כעת, לקראת חודש האביב הוא משחרר סינגל נוסף – וניגש חורש בקוצר, הפעם בסגנון הפלמנקו, עם גיטרות סולו אותנטיות.

כזכור, כבר קרוב לעשור וחצי שמנחם נמצא מאחורי הקלעים של תעשיית המוסיקה היהודית בישראל, במסגרת אולפן אטמוספר באשדוד אותו הקים, בו הוא מבצע עיבודים, מיקס ומאסטרינג, וכן מלחין ומעבד פסי קול לסרטים, הצגות והפקות מוסיקליות. לא הרבה יודעים, אבל מנחם חתום על שלל פרוייקטים מרתקים, כולל האלבום 'תכלית רעיון' של אפי רוזן, שהיה צבעוני ושונה מהנוף החסידי המוכר, היות והוא הושתת על מוטיבים חסידיים מוכרים אך גם שילב והוסיף לתוכו מגוון רחב של סגנונות.

הרצון לצאת מהקופסה וליצור משל עצמו בסגנונות קצת שונים מהשטאנץ המוכר, הובילו את מנחם ליצירת אלבום במגוון סגנונות מוסיקליים פחות מוכרים, אך כאלה שבהחלט מתקבלים בחפץ לב על ידי שומעיהם. העבודות על האלבום מתקרבות לסיומן, והאלבום שיקרא בורא נפשות, צפוי לראות אור לקראת ל"ג בעומר הבעל"ט.

לקראת חודש ניסן שהוא חודש הגאולה משחרר מנחם את השיר וניגש חורש בקוצר – סינגל נוסף, אופטימי ושמח המתאים לימים אלה. "השיר הנוכחי מהווה בעצם המשך לשיר הקודם 'קץ הימים' המתייחס לצפייה שלנו לאחרית הימים. רש"י על הגמרא בסנהדרין אומר "כשתתן ארץ ישראל פריה בעין יפה אז יקרב הקץ ואין לך קץ מגולה יותר" ואת זה כבר ב"ה רואים בימינו" – אומר מנחם.

לחצו PLAY להאזנה לשיר

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים ממוצע: 2.00
Loading...

תגיות:


השאר תגובה

תוכן תגובה