- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

מרחוק – ר' משולם גרינברגר בסינגל חדש ומרגש!

משולם גרינברגר - מרחוק [1]

ר' משולם גרינברגר הוא חסיד דושינסקיא, בעל מנגן ומלחין בחסד עליון, במנעד רחב של סגנונות. כבר 14 שנה שהוא מעשיר את עולם הנגינה החסידי עם לחניו, הלחן הראשון 'נודה לך' הופיע באלבום מתיקות 2.

מאז הספיק לשחרר לא מעט להיטים, הבולטים שבהם: 'דוד מלך' ו'אמור' בביצוע שרולי ורדיגר, 'אמן' בביצוע של ליפא שמלצער, 'אין כאלוקינו' אותו ביצע אברהם פריד באלבום האחרון שלו, 'מאי דהווה' החדש של שלמה טויסיג 'כד יתבין' המרטיט של עולם הישיבות אותו ביצע בני פרידמן, 'אם על המלך טוב' המפורסם של פורים ועוד.

בין לבין הוציא משולם לפני 9 שנים את האלבום 'בתפארתו', אותו ביצע בעצמו, כאשר שיר הנושא הפך ללהיט. במקביל ללימוד בכולל ומלאכת ההלחנה, הוא מופיע הרבה בארועים תורניים ושמחות בחצרות חסידיים וכן עובד על אלבום חדש בהפקתו המוסיקלית של יהודה גלילי.

לקראת חג הפסח הבעל"ט משחרר משולם סינגל חדש: מרחוק, אותו הלחין בעצמו, עיבד אלי קליין, כשעל מקהלות הילדים אחראי משה קרויס. השיר הוקלט באולפני MW. הלחן בא לבטא את פירוש מילותיו. "בימים אלה ישנם אנשים שמחפשים להרגיש שהקב"ה נמצא קרוב אליהם גם כשהם מרגישים רחוקים ומבקשים להרגיש את הקשר האישי של כל יהודי אל אבינו שבשמיים" – אומר משולם.

לחצו PLAY להאזנה לשיר https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2015/04/משולם-גרינברגר-מרחוק.mp3 [2]