- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

אבי בן ישראל באלבום ל"ג חדש: אשיר לכבוד חברים

אבי בן ישראל - אשיר לכבוד חברים [1]

הזמר הבלתי נלאה, אבי בן ישראל, לא נח לרגע ומשיק אלבום חדש, ייחודי, איכותי ומלא תוכן, באלבום 13 רצועות המשלבות בין מילים מתוך המקורות ומילים מקוריות ובין עיבודים אותנטיים לצידם של עיבודים חדשניים ומרהיבים. יחד עם אבי עבדו על האלבום מיטב המלחינים והמעבדים בתחום והתוצאה מרשימה ביותר.

האלבום החדש ה-33(!) של אבי בן ישראל, נושא את השם ״אשיר לכבוד חברים״, הפיוט שפותח את האלבום שאת מילותיו כתב הצדיק רבי יעקב אבוחצירא זי״ע לכבוד רבי שמעון בר יוחאי זיע״א וזכה לעיבוד חדשני ומעניין. הפיוט שמסיים את האלבום הוא הלהיט 'אעופה אשכונה' במנגינה המקורית והייחודית כפי ששרו גדולי הדור והפייטנים בדור הקודם.

באלבום החדש והמושקע תוכלו לשמוע גם את הגרסה הייחודית והמצליחה ללהיט "ואפילו בהסתרה" בדואט עם ילד הפלא, נהוראי תורג׳מן, שזכה למעלה מ-250.000 צפיות ושיר לכבוד הראשון לציון, רבי יצחק יוסף ועוד.

כמובן שאת כל השירים תוכלו גם לשיר בעצמכם עם צאת המהדורה השלישית(!) של ספר השירים והפיוטים השלם "אברהם יגל" בעריכתו של אבי בן ישראל. שבו למעלה מ-1000 פיוטים ושירים מכל הזמנים לכל העדות לצד שירת הבקשות וסדר שבת ויום טוב השלם, כל זאת בכרך אחד בארבעה דגמים מרהיבי עין שיתאימו לשולחן השבת שלכם ולכל שמחה. הספר זכה לברכתו של מרן רבי עובדיה יוסף זי"ע ובהמלצתם של החזנים הדגולים, רבי משה חבושה ורבי אליהו אוזן הי"ו.

לחצו PLAY להאזנה לשיר מתוך האלבום https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2015/05/avibenisraerl-ashie.mp3 [2]