- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

אני העבד – עוזי חיטמן כתב, הראל טל הלחין ושר

הראל טל - אני העבד [1]

הראל טל ממשיך להתקדם במרץ אל עבר אלבום הבכורה שעתיד לראות אור אי"ה בחודשים הקרובים. עת דודים – הסינגל הראשון שהוציא עם הלחן החדש לפיוט העתיק, זכה לתגובות חמות. כעת הוא מוציא סינגל שני, מסקרן לא פחות: אני העבד.

כזכור, הראל מוביל מזה כעשור תזמורת חתונות מצליחה שמופיעה מידי ערב. עולם הנגינה זורם בעורקיו מלידה, כך שכתיבת שירים והלחנתם היו רק עניין של זמן. המשבר הגדול בתקופת הגירוש מגוש קטיף שם גדל והתגורר, הוליד אצלו הרבה כוחות, כאשר חלק מהשירים הולחנו עוד שם. אחד השירים המוכרים שהלחין הוא אין קדוש כה', בין השאר ביצעה אותו תזמורת להבה באלבום שלהם.

בימים אלה הוא נמצא בישורת האחרונה לקראת השקת אלבום הבכורה שיקרא נפשי בשאלתי – העתיד לראות אור בע"ה בקרוב. טובי הנגנים השתתפו בהקלטות; אבי סינגולדה, עמית יצחק, אבי אבידני, עדי חייט ואחרים, כשעל ההפקה המוסיקלית מנצח אבי טל. הלחנים באלבום כולם של הראל, מילות השירים מורכבים מפסוקים, פיוטים עתיקים וחדשים כאחד וכן מילים שכתב בעצמו. התמהיל המוסיקלי באלבום כולל שמחה ועוצמה יחד עם רגש ונשמה. פריטה על מיתרים שבעומק הלב לצד אופטימיות וקצב.

אני העבד – זה שם הסינגל החדש אותו משחרר הראל בימים אלה. השיר שזוכה כעת לביצוע ולחן חדש ומרענן של הראל, בוצע במקור ע"י הזמר איציק קלה, כשאת המילים כתב לא אחר מאשר עוזי חיטמן. "מיד כשראיתי את השיר הזה, התחברתי לעוצמה שלו ולמילותיו המדהימות, וכך עם הזמן התגבש לו הלחן" – מספר הראל. "השיר מבטא זעקת חיפוש עמוקה של אדם שעומד לפני הקב"ה, מחפש דרך, כיוון ומשמעות, ורוצה להשען על משהו ברור וחזק. זה מאוד נגע בי, ובמובן הזה – השיר מדבר אל כולנו".

לחצו PLAY להאזנה לשיר https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2015/05/hareltal-anihaever.mp3 [2]