- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

יעקב שוואקי והמועצת בפסטיבל בין הכרמים

יעקב שוואקי [1]

פסטיבל 'בין הכרמים' במרום הגליל (בין התאריכים ט"ו-כ"ב באב, 31.7-6.8) המתקיים ביוזמתה של המועצה האזורית מרום הגליל זו השנה התשיעית מציע שלל אירועים מיוחדים, ביניהם המופע הגדול של הקיץ במוסיקה החסידית בצפון הארץ: יעקב שוואקי מארח את מועצת השירה היהודית מול אלפי צופים ביער עין הוזים שבגליל, אחד ממתחמי המופעים המיוחדים בישראל.

הזמר יעקב שוואקי מגיע לפסטיבל בין הכרמים למופע חגיגי ומיוחד ביער עין הוזים: לאחר סיבוב הופעות בכל העולם, המשלב את שיריו החדשים עם להיטי העבר. שוואקי מצפה לשמוח ולשמח את הקהל במופע מיוחד יחד עם 'מועצת השירה היהודית' – ההרכב המוסיקאלי בניצוחו של ישי לפידות ומקהלת זמרים צעירה השרים ומזמרים את השירים והלהיטים המוכרים מהנוסטלגיה של המוזיקה היהודית – חסידית. המופע בגליל יכיל אלמנטים חדשניים אשר משולבים במסע הופעות החדש של שוואקי.

טרם המופע שיהיה תחת כיפת השמיים ביער עין הוזים (סמוך לישוב קדיתא וסמוך לקברי צדיקים רבים בגליל), תיפתח במקום החל מהשעה 19:00 שדרת יקבי בוטיק, דוכני אוכל גלילי ובית קפה בטבע – כל הדוכנים כשרים. רשמו לפניכם: יום ג' – י"ט מנחם אב תשע"ה, 4.8:פתיחת המופע בשעה 21:00.