- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

להיט הריקודים "צוזאמען" – עכשיו התווים!

צוזאמן [1]

לא מעט סיפורים ואגדות, נקשרו בניגון ה"צוזאמען" ששחרר מוזס לשוק השמחות, ואיתו ההרכב המעולה – "הטאבלט ברייקר'ס". כעת מגיע השלב שבו תזמורות, מוסיפות את הריקוד המקפיץ לתפריט המוזיקה שהם מנגנים בחתונה.

ע"פ אחת האגדות הקסומות שמעולם לא אושרה או הוכחשה, בלילה שקדם ליום השנה לפטירת סבו של מוזס הוא פשט חלם אותו. "סיפרתי לסבא על עצמי", מגלה מוזס, "דיווחתי לו על משפחתי וביקשתי לחוות עוד כמה רגעים, עם הדמות הטובה והאהובה של סבא. אבל סבא ליטף את ידי בחום ואמר 'מוזס, הבאתי לך מהשמיים את ניגון הצוזאמען. יש בו סודות גדולים ועצומים. תדאג להפיץ את הניגון בעולם, ואני מבטיח שכל זוג שירקדו בחתונה שלו את הצוזאמען – יזכה לראות ברכה עצומה…', בבוקר, התעוררתי עם ניגון חדש בלב…".

מוזס, כך ע"פ השמועה, מביא את הניגון אל תומר אסולין מאולפני צוללת ושם, בעמל רב, מצליח הצמד המורכב מדתי וחילוני לצקת עיבוד בניגון ולהפוך אותו ללהיט ריקודים של ממש. צוזמאען הוא סינגל ראשון מתוך פרוייקט מוזיקלי בינלאומי רחב Moses & the tablet breakers הנע סביב תיאולוגיה יהודית לאורך הדורות, בשלל סגנונות ועדות, רובה באמצעות טקסטים יהודיים באנגלית.

כעת מופצים התווים לכל מי שרוצה לנגן בעצמו את הצוזאמען… נגנו ותזכו לראות ברכה, שמחה וחיוך – על פני החוגגים!

לחצו כאן להורדת התווים [2]

לחצו PLAY להאזנה לשיר https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2015/05/tzuzamen.mp3 [3]