תודה על השמש – גדי פיינגולד בסינגל רביעי

גדי פיינגולד - תודה על השמש

סינגל נוסף לגדי פיינגולד לקראת אלבום הבכורה שלו. אחרי "לא תיפול רוחי", "מוכרחים להיות שמח" והפיוט "לך א-לי תשוקתי"

יש רגעים כאלה, שאתה אומר למה לא יכול כל רגע להיות כמו הרגע הזה? אין אתמול, אין מחר, יש את היום.

"תודה על השמש ששבה אלינו, על אף שבחושך נדמה שנטשה, שלא יהיה עוד עצב או צער כמו אתמול. אין מחר כי יש את היום, הוא כמו חלום והוא שלנו"

לחצו PLAY להאזנה לשיר

ביצועים נוספים

שירים חסידיים

יוסי פריד ודניאל אלישע נופלים 'ביד השם'

חיבור מסקרן יוצא לאוויר העולם. "ביד השם" דואט חדש ליוסי פריד ודניאל אלישע, שיר חדש ומרגש אותו הלחין יוסי פריד, כשעל העיבוד וההפקה המוזיקלית אמון מוישי כהנא.

להאזנה ←