יוסי וידר חושף: הפולטיקאים שרים "מי שמאמין"

הפולטיקאים - מי שמאמין

חשיפה: זה השיר ששרים חברי הקבינט בסוף כל ישיבה כדי להתחזק מול שנאת אומות העולם. סולנים : ביבי נתניהו – אהוד ברק – אביגדור ליברמן – שימעון פרס. בואו ונחזק ביחד את כל עם ישראל על ידי השמעת השיר אצלכם. תודה רבה, עם ישראל.

מילים: יוסי גיספן.
לחן : עדי ליאון.
עיבוד והפקה מוסיקלית: ערן ינקו וחזי דוד.
שירה וחיקויים: יוסי וידר.

לחצו PLAY להאזנה לשיר
[audio:https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2010/06/hapolitikaim-mishmamim.mp3|titles=הפולטיקאים – מי שמאמין]

ביצועים נוספים

שירים חסידיים

יוסי פריד ודניאל אלישע נופלים 'ביד השם'

חיבור מסקרן יוצא לאוויר העולם. "ביד השם" דואט חדש ליוסי פריד ודניאל אלישע, שיר חדש ומרגש אותו הלחין יוסי פריד, כשעל העיבוד וההפקה המוזיקלית אמון מוישי כהנא.

להאזנה ←