- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

הלהיטים החדשים של ר' הלל פלאי בביצוע אבי מילר

אבי מילר - שר ר' הלל 2 [1]

אחרי ההצלחה האדירה של האלבום "אבי מילר שר ר' הלל", מגיש המנצח והמעבד יהושע פריד אלבום חדש, שני בסדרה, כשהפעם אמן השמחה והרגש, אבי מילר, מבצע להיטים חדשים לצד לחנים מוכרים ואהובים. האלבום שיושק בימים הקרובים יקרא "אבי מילר – שר ר' הלל 2".

כאמור, האלבום הראשון שהכיל שירי קומזיץ מיצירותיו של המלחין הדגול, ר' הלל פלאי, זכה להצלחה רבה בקרב בני הישיבות והכוללים. הוא הגיע לראש רשימת רבי המכר בשנה האחרונה והודפס בשלוש מהדורות. בעקבותיו, רואה אור האלבום החדש ״שר ר׳ הלל 2״ כשהפעם הוא מספק לא פחות מארבעה להיטים חדשים. השילוב של קולו הנעים לצד הלחנים המשובחים ובתזמור העשיר של המוסיקאי הדגול יהושע פריד יוצר תוצאה מפעימה ועריבה לאוזן.

"זו זכות עבורי לבצע שירים של אחד מגדולי המלחינים שבדור. הרב הלל פלאי חתום על עשרות שירים שהפכו לנכסי צאן ברזל ומושרים בכל שבת וחג ברבבות בתים ברחבי העולם", אומר אבי מילר שהופך עם האלבום הזה לאחד המבצעים הכי מזוהים עם המלחין מלא הרגש. "אני מאמין שבעז"ה גם הלחנים החדשים יתקבלו באהבה גדולה בקרב הציבור".

לרגל השקת האלבום החדש, מכריז פריד, שאף הפיק אותו, על מבצע משתלם במיוחד בו יינתן במתנה האלבום הראשון לכל מי שירכוש את האלבום החדש.
אבי מילר שר ר' הלל 2 החל מיום חמישי בחנויות.

לחצו PLAY להאזנה לשיר מתוך האלבום https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2015/09/Track-1.mp3 [2]