עובדיה חממה מארח את גד אלבז: "אור הנר" - חסידיניוז

עובדיה חממה מארח את גד אלבז: "אור הנר"

מאת: מערכת חסידיניוז | י״ג בכסלו ה׳תשע״ו (25/11/15) 13:05 | שירים חסידיים | הדפס הדפס

עובדיה חממה - אור הנר

עובדיה חממה אשר הוציא לפני כחמש שנים את האלבום "מרחבים", שכולו הולחן למילותיו המופלאות וחזונו ההרמוני אמוני של הרב קוק, חוזר שוב ב"אור הנר" להלחין ממעיינות החכמה של הרב קוק. המילים המאירות מושרות בדואט על ידי גד אלבז ועובדיה חממה וזהו שיר נוסף מתוך הפרויקט החדש שבדרך: אלבום שלם בביצועו של גד אלבז משיריו של עובדיה חממה ובהפקתו

השניים עמלו בשנים האחרונות על אסופת שירים שכולה: "שירת הארץ". פסיפס שלם של פיוטים ותפילות עתיקות בלחנים חדשים, שירי זיכרון והודיה, כיסופים ואהבת הארץ. אלבז מגיש בקולו העוצמתי והמעודן את שירתו אוהבת הארץ של עובדיה חממה. הסינגלים שכבר יצאו לאור וליוו את מחזור החיים הישראלי, בשנה האחרונה: "ברכת השנים" "תודה על החיים" "ירושלים (השלום והיופי)" ו"התפילה לשלום חיילי צהל". האלבום צפוי לצאת לאור ב"ה במהלך החורף הקרוב.

"בימי החורף הקצרים הללו, עת שעות החשיכה רבות משעות האור הכל מבקש, ערוך ומוכן לימי החנוכה, ימי גירוש החושך על ידי האור הפנימי שלנו. הרב קוק, בדרכו המופלאה, מחדד בנו את התובנה שכל אחד ואחד מאתנו הוא עולם ומלואו, נר מאיר חד פעמי שאמור להתגלות ולהאיר בעולם" – אומר עובדיה חממה.

לחצו PLAY להאזנה לשיר

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים
Loading...

תגיות: , ,


השאר תגובה

תוכן תגובה