גד אלבז בקליפ חדש בתחינה לאבינו שבשמיים

Cover 1

השיר "אבינו" הוא התפילה של כולנו המוקדשת לכל נפגעי הטרור והאיבה. לחיות בתקופה שבה חדשות רעות מגיעות מישראל ומהעולם בכל רגע נתון, שמשאירים אותנו מזועזעים ומקשים עלינו להתעלות ולהמשיך את היום יום שלנו כרגיל זה אתגר. למרות זאת אנו מודעים לזה שאבינו שבשמיים מחכה שנקרא בשמו בכדי שיתמלאו רחמיו עלינו.

בווידאו קליפ החדש שנקרא "אבינו", גד אלבז מעביר בשירתו את התחינה שבליבנו והבקשה להגנה עילאית ולשלום. סיסליה מרגוליס הלחינה וכתבה, בעיבודו של: אלי לשינסקי. הפקה ובימוי: ספארק נקסט – דני פינקלמן בשיתוף עם: עולם ומלואו – אהרון אוריאן

לחצו PLAY להאזנה לשיר

לחצו PLAY לצפייה בקליפ

ביצועים נוספים

שירים חסידיים

יוסי פריד ודניאל אלישע נופלים 'ביד השם'

חיבור מסקרן יוצא לאוויר העולם. "ביד השם" דואט חדש ליוסי פריד ודניאל אלישע, שיר חדש ומרגש אותו הלחין יוסי פריד, כשעל העיבוד וההפקה המוזיקלית אמון מוישי כהנא.

להאזנה ←