- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

סינגל שני לישי ריבו: מציל אותי כל יום

ישי ריבו - מציל אותי כל יום [1]

ישי ריבו (26) נחשב להצלחה יצירתית של ממש. מיד כשסיים את סבב ההופעות הענק עם המגה להיט תוכו רצוף אהבה מתוך אלבומו הראשון, החלו להתנגן ברדיו צליליו הקסומים של הסינגל הראשון מהאלבום השני מקשה אחת זהב, שאף התקבל לפלייליסט של גלגל"צ ורשם הצלחה בכל מקום אליו הגיע. כעת הגיעה העת לסינגל השני מציל אותי כל יום, סינגל שמקבע ומבטיח את מיקומו של ריבו בצמרת היצירה בעולם המוזיקה היהודית.

באלבום השני ממשיך ישי ליצור שירים שנוגעים בלב היהודי ומלהטטים סביב הרגש, החומרים שריבו כותב ומבצע – מתרגמים את יפי היהדות לעברית ישראלית, מהלכים קסם על המאזין ושובים בפשטות הלחנים והטקסטים הרגישים. האלבום השני של ישי ריבו יצא אי"ה בתחילת חודש אדר ב' הקרוב.

במקביל לכתיבה והיצירה, מופיע ריבו כמעט בכל מקום בישראל. ההופעה שלו מסקרנת ומרגשת. להופעותיו הסוחפות מגיע עם ישראל כולו, על גווני ותתי גווניו המזמר בקול את כל מילות השירים מהאלבום. ריבו ולהקתו המצוינת מציגים מופע מוזיקלי מרתק ומהודק. סיבוב ההופעות של ישי ריבו מספק לו הזדמנות לפגוש את אמני ישראל – דתיים, חרדים וגם כאלה שאינם דתיים, מהשורה הראשונה. בשנה האחרונה הוזמן ישי להופיע בפסטיבלים הגדולים ובמופעים החשובים, והוביל לשיתופי פעולה מוזיקליים בין השאר עם אברהם פריד, אהרון רזאל ורבים טובים אחרים.

לחצו PLAY להאזנה לשיר https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2015/12/ishayribo-matziloti.mp3 [2]