- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

עדי רן עם אלבום חדש "התבוננות", ויש גם קליפ לצפייה לשיר 'צב'

עדי רן - התבוננות

עדי רן הוא החלוץ, הראשון ופורץ הדרך במה שנהוג לכנות היום "טרנד" המוסיקה היהודית. הוא הראשון שבאומץ רב שילב תכנים תרבותיים יהודיים עם לחנים, הגשה, עיבודים וסאונד של רוק'נרול, עדי עבור מוסיקאים רבים בישראל, שומרי מצוות וחילוניים כאחד הוא מורה ומדריך.

הקריירה של עדי ארוכה ומפותלת ומתחילה עוד טרם חזרתו בתשובה, כבר אז משך תשומת לב בזכות האמירות החריפות, ההומור והופעותיו שהפכו לאירועי קאלט סוחפים. הרקע המוסיקלי שלו נטוע היטב בעולם הרוק'נרול על שלל ניחוחותיו. יצירתו של עדי מלאה בתובנות פילוסופיות, טקסטים אישיים לצד הומור ורוח שטות.

עדי הוא אחד האמנים המצליחים והעסוקים בעולם המוסיקה היהודית, בשנים האחרונות נחשף עדי לקהלים חדשים, הרבה בזכות "אושפיזין", סרטו המצליח של שולי רנד, בו עדי מבצע שיר הנושא "אתה קדוש" שהפך המנון בקרב הקהל הרחב.

עדי רן עבד במשך שנה וחצי על האלבום "התבוננות", כאשר השירים נכתבו במשך 4 השנים האחרונות ועברו שינויים רבים בתהליך. האלבום הוקלט באולפנו המקסים של טל הלוי ('הללוי-ה) בנשר החדשה, שנוף הגליל הפורח נשקף מהחלונות. הנסיעות הרבות של עדי רן לאולפן ברכבת, תרמו מספר טקסטים לאלבום שאת כולם כתב בעצמו למעט 'עשה למען שמך'.

עשרה שירים מכיל האלבום, בינהם: נקודות של כיסופים, בלוז מבסוט, פתקא מרבינו, למדוני, נפשי ואחרים.

לחצו PLAY לצפייה בקליפ לשיר 'צב' מתוך האלבום