- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

סופסוף: אלבום בכורה בועט ומרגש לאסף ליבוביץ– "מפגש הנשמות"

אסף ליבוביץ - מפגש הנשמות

התכונה המוזיקלית שרחשה סביב יצירתו של ליבוביץ, מגיעה לישורת האחרונה. השבוע, סופסוף, מגיע לחנויות אלבום הבכורה מפגש הנשמות.

סיפור היצירה שזור בסיפור חייו של האומן ורעייתו – אסף ליבוביץ, (42), בכלל נולד בחיפה למשפחה חילונית יוצאי קיבוץ. כבר בגיל צעיר למד גיטרה וקלידים והושפע מאמנים גדולים כמו החיפושיות ואריק קלפטון, מסע חייו הוביל אותו לנגן בלהקות נוער חיפניות – מקומיות, כך בעצם מימש את ילדותו כחילוני לכל עניין. לאחר הצבא המשיך בלמודי מוזיקה ב'רימון' שם שיתף פעולה עם אמנים גדולים כמו אביב גפן שעמו אף הלחין שיר לאלבום. בגיל 26 חזר בתשובה.

בשנים האחרונות מקדיש אסף את עצמו ללימוד תורה, מאז הוסמך לרבנות ועוסק מאז גם בספרות סת"ם. במקביל, מלמד במדרשה לבנות ונותן שיעורים קבועים לקהל מגוון. אלבום הבכורה מפגש הנשמות הוא מעין מפגש מוזיקלי בין סגנונות שונים והשקפות שונות. גבולות הגזרה נתחמו בין 'גרסא דינקותא', לבין מה שצבר עם השנים ("אי שם בין בוב דילן לרבי נחמן מברסלב…").

החזרה בתשובה של ליבוביץ, מהווה מוטיב חוזר בין השירים כשהמילים מבטאות חיפוש, משבר, כאב, לבטים ותקווה בדרך המובילה אל החיבור אל הרבדים העמוקים והרוחניים שבתוכנו. כל הלחנים באלבום נכתבו על ידי אסף ואולם הטקסטים "נולדו" יחד, פרי יצירה משותפת של אסף ורעייתו פזית, ההפקה המוזיקלית המשובחת היא של דודי תמיר.

בימים אלה נערכים בהפקה לקראת סיבוב הופעות והשקת האלבום החדש. האזנה לאלבום החדש מבטיחה חוויה מוזיקלית לא שגרתית, שמועצמת בעת התבוננות אמיתית וחפה מדעות קדומות בטקסטים הבועטים.

הפצה: גרינטק.

לחצו PLAY להאזנה לשיר 'זה עוד בוער' מתוך האלבום
[audio:https://www.chasidinews.com/audio/asaf-zeodboer.mp3]