- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

חבורת זושא באלבום שני וחדש: כוונה

זושא - כוונה

להקת זושא כבשה את עולם המוזיקה היהודי לפני כשנה וחצי כשהוציאו את אלבום הבכורה שלהם שהביא סאונד חדשני למוזיקה היהודית וזכה לשבחים רבים בקרב חובבי המוזיקה היהודית.

שלישיית חברי 'זושא' הם אמריקאים מכפר נידח לא רחוק מניו יורק, שנפגשו להם במקרה בשבת בצהרים. השלושה, אלישע מנדי מולטק, זכריה גולדשמידט ושלמה אריה גיסין כבר הספיקו לצאת לסיבובי הופעות בעולם כולו כמו גם בישראל בה ביקרו והופיעו כבר פעמיים.

"השם 'זושא' נקרא על שמו של רבי זושא מאניפולי, הסיפורים המיוחדים שמיוחסים לו דיברו אלינו מאד. קיבלנו ממנו תורה שלמה, כל אחד הוא משהו מיוחד, ויש בו משהו ייחודי, ולכן 'תהיה מי שאתה' – וזה הסיפור שלנו: להיות מיוחדים, לחיות ביחד אבל לא לשכוח שכל אחד הוא משהו מיוחד" – אומר זכריה גולדשמיט,

בימים אלה, במסגרת סיבוב הופעות קצר בארץ, רובו 'סולד אאוט' השיקה הלהקה את אלבומם השני – 'כוונה'. מתוכו השיר 'משיח' מספר את סיפורו של שינוי, הפיכת עולם אפל לאחד מלא בשיר, אושר, שלום ואור.

"יש המכנים אותנו חולמים בהקיץ, אבל אנחנו רק חולמים על היום", אומרים בלהקה. "מתאי הגזים לירושלים. עדיין רוכב רכבות, עדיין נע ומתפלל עד ליום הגדול מגיע, זה יכול להיות היום, אמן. "

לחצו PLAY להאזנה לשיר 'משיח' מתוך האלבום https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2016/01/02-משיח.mp3 [1]