- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

נמואל ואבידני השיקו את 'התגלות' אצל מנחם טוקר

נמואל ברדיו קול חי

במוצאי-שבת האחרונה (משפטים) הגיעו הזמר נמואל והמעבד והמפיק המוסיקלי דני אבידני אל אולפני רדיו "קול חי" שבבני-ברק. לריאיון בכורה מיוחד עם מנחם טוקר במסגרת התכנית "מוצ"ש חי", לרגל צאת האלבום החדש "התגלות".

השניים סיפרו לטוקר על תהליך עשיית ויצירת האלבום שהתפרס על פני שלוש שנים, איסוף ובחירת הניגונים, הרעיונות והעיבודים. על הסיבה באלבום ניגוני חב"ד דווקא באלבום הבכורה, על החיבור ושיתוף הפעולה בין השניים, העבודה על הפרויקט הבא [מקורי, למקרה ששאלתם]. נמואל שהגיע מצויד ב'משקה' מזג כוסיות לטוקר ולכל הנוכחים באולפן שבירכו הגפן ועשו לחיים. כשבין-לבין הושמעו רצועות האלבום וטוקר חילק עשרות דיסקים של האלבום בנקודת חלוקה בירושלים ולמאזינים שעלו לשידור וסיפרו על חוויות מאירועים שלהם שהעביר נמואל.

כמה רגעים מיוחדים נרשמו במהלך הריאיון, אחד מהם היה כשטוקר השמיע לנמואל והמאזינים הודעת וואטסאפ שקיבל מקבוצת 'שלוחים' שהקשיבו לתכנית באודסה הרחוקה, ובהמשך הפתיע את נמואל עם הביצוע המקורי של אחד השירים, ושיחת טלפון מפתיעה מהקלידן לייבל'ה ליפסקר שסיפר על תחילת דרכם המשותפת. ואפרופו קלידן, אמן הקלידים שהפתיע גם הוא כשקפץ לאולפן לברך נמואל ואבידני על הוצאת האלבום וסיפר על העבודה המשותפת שלהם.

גלריית תמונות, צילומים: לוי הרוש