- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

מנגינת ליבי – אביחי פז גרינוולד מצא את המנגינה שלו

אביחי פז גרינוולד - מנגינת ליבי

בעידן בו המוסיקה היהודית נמצאת בפריחה יותר מאי פעם, הזמר והיוצר אביחי פז גרינוולד שובר שתיקה ומשחרר סינגל ראשון לקראת אלבום חדש.

ברזומה המרשים של אביחי נמצאים ארבעה אלבומי מוסיקה משובחים, בינהם לצאת מן העולם ולעולם לא תדע וכן שלל הופעות אישיות וכן לצד גדולי האמנים. לאחר הפוגה לא קצרה, הוא משתדרג ולראשונה משתף פעולה עם המוסיקאיים דן ואסי איילון. סנונית ראשונה שרואה אור מתוך הפרוייקט שבדרך הוא השיר מנגינת ליבי, הנוגע לכל אחד באשר הוא.

עבור אביחי זה לא עוד שיר, כפי שהוא מספר: "הסיפור של השיר התחיל כשישבתי בשבעה מול הורים שאבדו את היקר להם מכול, התינוק שלהם. לא ידעתי מה לומר או לנחם. נכנסתי הביתה פתחתי את הסידור, שמתי מעל הפסנתר והתחלתי לשיר מנגינה, על המילים "אלוקי נשמה שנתת בי טהורה היא". תוך כמה דקות היה לי את השיר ואת ההקשר המרגש שלו".

"התחלתי לחפש מפיק מוסיקלי שיתאים לשיר, פגשתי את אסי איילון (עלמה זוהר, מוש בן ארי ועוד) והוא אמר לי שהלחן מאוד מרגש ומיוחד, אבל צריך מילים שיבטאו את הנשמה האישית שלך, ושאנסה לכתוב טקסט אישי שיבטא את הרגש הזה. יצאתי למסע של חיפוש ולאט לאט הבנתי שאני מחפש את המנגינה שלי, בתוך ים השירים והצלילים שמקיפים אותי, והחלטתי לכתוב על זה. כשברקע מתחברים להם חוויות חיים שלמות, מסיפורי החסידים עליהם גדלתי, דרך מפגשים עם מוסיקה מכול העולם. הבנתי את מה שמלמדים כול המחפשים לאורך הדורות: האוצר או במקרה שלי המנגינה נמצאת קרוב אך במקום מפתיע ולא צפוי".

"אני מקווה ומייחל שמנגינת ליבי יצליח לעורר בכול שומע את חיפוש המנגינה האישית שלו, בתוך הרעש הגדול שמקיף אותנו בימים אלו ושהשיר יוסיף נחמה וכוח לכול אחד במסע חייו".

לחצו PLAY להאזנה לשיר https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2016/02/אביחי-פז-גרינוולד-מנגינת-ליבי.mp3 [1]