דניאל אדמון בסינגל חדש "עד שתשוב אליי" - חסידיניוז

דניאל אדמון בסינגל חדש "עד שתשוב אליי"

מאת: מתי שיינברג | ה׳ באדר א׳ ה׳תשע״ו (14/02/16) 11:26 | שירים חסידיים | הדפס הדפס

דניאל אדמון - עד שתשוב אליי

דניאל אדמון, 32, ישראלי המתגורר בווימבלדון, לונדון, לפרנסתו עובד בחברה להשכרת מטוסים לצרכים מסחריים, אבל כשהנשמה מתעוררת (כל בוקר אחרי התפילה), הוא כותב מוסיקה. כי "היכל התפילה והיכל הנגינה- הם בעצם שכנים, וחולקים בתים סמוכים ברחוב…"

דניאל מספר על עצמו שהוא מגיע לארץ כדי לטעום מהאוכל של אמא, כי בלונדון האפרורית, יש סטנד אחד למזון כשר בסופר ענק, ממרח חומוס, עוד מעט סלטים, הגלות ניכרת במלוא הדרה. הישר מהמטוס, הוא נוחת בבית של אמא, ביישוב רעות שליד מודיעין. הניחוחות משגעים אותו והוא חוזר ללונדון עם חיוך ענק ושלשה ק"ג נוספים בממוצע למשקלו.

כמו האוכל כך המוסיקה שלו. מלאה בכמיהה. יש שיקראו כיסופים, געגועים למשהו עמוק וקרוב. השירים שלו, הן תפילות לאדון הכל, שנשאבו מעולם התוכן של דוד המלך בתהילים. הצליל שעוטף את המילים מרגש ונוגע ללב, אדמון מצליח לטעת תקווה באמצעות לחן יהודי מיוחד המתכתב עם ישראליות בת ימינו. חלום ילדותו להיות מיק ג'אגר התחלף ביצירת מוסיקה יהודית מהורהרת ומחברת. המילים תמיד מסעירות ומעוררות את מי ששומע אותן, והמלודיה מצטרפת בליטוף.

"עד שתשוב אליי" הוא סינגל שני של דניאל אדמון. נושא השיר הוא תפילה ובקשה והפעם הקול קורא לברכה והצלחה בימים קשים. לשיר נוכחות מוסיקלית נוגעת ללב, והוא מעביר בשורה של תקווה לעם היושב בציון המילים "עד שתשוב אליי" מכוונות לקב״ה שיחזיק וייתן כח ואור להחזיק את הזמן הזה של הגלות וחוסר הוודאות.

מילים: דניאל אדמון בהשראת דוד (המלך!) | עיבוד והפקה מוזיקלית: רן שטיינר (הצדיק)

לחצו PLAY להאזנה לשיר

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים
Loading...

תגיות:


השאר תגובה

תוכן תגובה