- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

יש ירח! יוחאי בן אב"י בסינגל שלישי לקראת האלבום

יוחאי בן אב"י - יש ירח

אחרי בוא ונצא – שיר הנושא של האלבום, וחשק נטיעת אילנות שהושמע פעמים רבות במהלך חודש שבט, ממשיך הזמר והיוצר יוחאי בן אב"י לעורר את הלב, והפעם שיר שכל כולו ירח. מילות השיר נותנות משמעות רבה למפגש עם הירח, הלחן גורם להרגיש כאילו הירח ממש מעל ראשך, והעיבוד של המוסיקאי בני שוורץ מפתיע ומרגש.

הירח בעיני יוחאי משחק תפקיד חשוב ומשפיע באופן ישיר ועקיף על חיינו: "הוא גורם לך לקחת צעד אחורה, ולהבין שמעל כל הבדלי המעמדות, מעל כל התהיות והבעיות יש משהו השווה לכולם. הלובן הזה של הירח משדר שלווה, המחזוריות מצד אחד והשינויים של הירח מצד שני, גורמים לך לנסות להיות בעצמך פתוח לשינויים, ולהבין שגם אם אתה חסר במשהו, החיסרון לא קיים במהות, אלא רק בגילוי החיצוני".

השיר יוצא לאור במקביל לפרויקט הדסטארט למימון האלבום, בו מפתיע יוחאי עם תשורות מיוחדות לשותפים הפוטנציאלים, כמו למשל טיול ירח קבוצתי מוסיקלי בשדות הגליל – חוויה של חיבור בין שמיים לארץ, או אם הילדים שלכם לא מצליחים להירדם – יוחאי יגיע אליכם הביתה להרדים אותם בשירים וסיפורים.

לפי התגובות שמקבל בן אב"י, מסתמן שהאלבום השני שלו הולך לקחת מקום מכובד ביצירה הישראלית המקורית, המילים והמוסיקה מזכירים את השירים מהזן של פעם, עם עיבודים הנותנים לשירים לבוש חדשני.

לחצו PLAY להאזנה לשיר https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2016/02/יוחאי-בן-אב_י-יש-ירח.mp3 [1]