- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

תזמורת להבה מגישה: הנני בידך – הגרסא העברית

להבה

להקת להבה נכנסה לאולפן ויצאה עם קליפ מושקע לשיר שכבש את היוטיוב החסידי במאות אלפי צפיות תוך חודשים ספורים. -"הנני בידך". הלחן המדהים, שנכתב למילותיו של ר' מאיר הלוי מאפטה זצ"ל הוקלט ע"י אברהם פריד וסחף את הציבור החסידי והליטאי.

"בדרך כלל כשנכנס להיט חדש, במיוחד ע"י אברהם פריד, הציבור הדתי לאומי מאמץ אותו מיד ומכניסו לאירועים. כך היה עם השיר 'כי הרבית' או השירים הישראליים שפריד חידש כמו 'רק תפילה אשא'" מספר יחיאל גרינברג, מנהל להקת להבה.

"בהקשר לשיר הזה קרה משהו מוזר! חודשים לאחר שהפך ללהיט עדיין לא ביקשו אותנו לשיר אותו בחתונות ולו פעם אחת. מסתבר, שבגלל ההברה החסידית ומילותיו הלא שגרתיות של השיר, קשה לציבור שלנו לשיר אותו, וממילא לא הייתה לו דרישה למרות שרבים כמובן הכירוהו מהופעותיו של פריד ומהשיתופים ברשת".

במקביל לעובדה זאת פנה אבי רוזן, מנכ"ל רדיו קול חי לירון בר, סולן הלהקה, והציע שתזמורת להבה תקליט את השיר בעברית כדי שהציבור הרחב יוכל להתחבר יותר ולהבין את מילותיו.

"זה לא רק הציבור הדתי לאומי", אומר ירון בר, "זה גם הציבור המסורתי והחילוני שברגע שיבין את המילים ויוכל לשיר, הוא יתחבר יותר – כפי שראינו בשיר "ואפילו בהסתרה" שהוקלט בתחילה בהברה חסידית והפך ללהיט גם במגזרים לא חרדיים רק לאחר שחיים ישראל, יוסף קרדונר ועוד זמרים שרו אותו בשפה ברורה לכולם".

כעת יש רק להמתין ולראות אם הלהיט אכן יפרוץ את גבולות המגזר החרדי כמו שירים רבים לפניו.

לחצו PLAY לצפייה בקליפ