- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

רוג'רס פארק מגישים: סיפור חסידי בטוויסט מודרני

רוג'רס פארק

רוג'רס פארק היא להקה פולק-חסידית היחידה בארצות הברית שפרצה בסערה אל עולם המוסיקה היהודית. שני חבריה יוסף פייסין ומורדי קורץ השיקו לא מזמן את אלבום הבכורה, וכעת משיקים קליפ משעשע במיוחד לשיר הנושא של אלבום הבכורה – 'המגיד', שהוא סיפור חסידי בטוויסט מודרני.

רבי הלל מפאריטש רצה לעשות שבת עם הרבי שלו, הצמח צדק בלובאוויטש. חסיד צעיר הציע לקחת אותו איתו בתנאי שרבי הלל לא יאריך בתפילתו. רבי הלל מסכים והם יוצאים לדרך. הגיע הבוקר החסיד הצעיר שהגיע לאסוף את רבי הלל ראה אותו שופך שיח לפני בוראו. חלפו שעות עד שהוא סיים וכמובן החסיד הצעיר התחיל להתרגז. "חשבתי שרצית לעשות שבת עם הרבי והבטחת להתפלל במהירות, עכשיו אין סיכוי שנצליח להגיע ללובאוויטש בזמן" – טען החסיד.

"נניח שרצית ליסוע ליריד בלייפציג לרכוש סחורה נדירה שנמכרת רק שם" – השיב רבי הלל. "אם סוחר פוגש אותך באמצע הדרך והציע לך בדיוק סחורה באותו מחיר, כאן ועכשיו, רק טיפש יתעקש להמשיך ליסוע ללייפציג. הסיבה שאנחנו נוסעים לרבי היא למצוא את הדרך שלנו להשגת אהבה ויראת ה' בתפילה שלנו, אז אם בדרך לרבי התפילה שלי כבר התחילה לפעול, למה לעזוב הכל ולהתעקש ליסוע ללייפציג?!".

לחצו PLAY לצפייה בקליפ