בן האדמו"ר משומרי אמונים זועק: "תהום אל תהום" - חסידיניוז

בן האדמו"ר משומרי אמונים זועק: "תהום אל תהום"

מאת: יוסי אשרי | ב׳ בניסן ה׳תשע״ו (10/04/16) 13:52 | שירים חסידיים | הדפס הדפס

מענדל ראטה ומוטי ויזל - תהום

ר' מענדל ראטה הוא בנו של כ"ק האדמו"ר משומרי אמונים שליט"א אך זה לא מונע ממנו לצד היותו משפיע חסידי להפוך גם לבעל מנגן הרואה במוזיקה כלי לקירוב לבבות ולהשפעה חיובית על בני הנוער.

עקב המאורעות הקשים המתרחשים בתקופה האחרונה בארץ ישראל, הוא יוצא עם שיר אקטואלי חדש המלווה בקליפ מרגש בו הוא מבקש לבטא את זעקתו של עם ישראל בגלותו המר, 'תהום אל תהום קורא'.

לאחרונה הוא מרבה להופיע לבני הישיבות החסידיות וחבורות האברכים כשהוא מספר ומזמר שירים וסיפורי חסידים וצדיקים, ואף מלמד שירי רגש חדשים שהלחין ויצר. לדבריו, הוא מנסה לחזור אל דרכו המקורית של הבעש"ט זיע"א, אשר הדריך את תלמידיו להקשיב יותר לקולו הפנימי של הלב, לחפש את ה באופן אישי, ולבקש את ההארה והחוויה הפנימית בלימוד התורה וקיום המצוות, כמו גם, לראות את הטוב הפנימי שבכל יהודי ויהודי באשר הוא ולהכיר בכך ש'לעולם איננו יודעים' מה מתחולל ועובר בליבו של הזולת.

אל ביצוע השיר הנפלא נבחר הזמר החסידי בעל הרגש הכובש, מוטי ויזל, זה הזכור לכולנו כילד הפלא הבלתי נשכח שכונה אז 'אהרן הלוי' כשאת השיר הוא מבצע בדואט משותף עם המלחין בביצוע נוגע ללב.

על ההפקה והעיבוד המוזיקלי עמד המעבד הצעיר המוכשר ארי פרקש, מקהלת הילדים "שמע בני" בניצוחו של אלעזר ארנסטר, מקהלת "ידידים" העולמית, שליוותה את השירה, כשעל העיבוד הקולי איציק פילמר.

לחצו PLAY לצפייה בקליפ

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים ממוצע: 4.42
Loading...

תגיות: ,


תגובות (1)

  1. אושי פינקוס הגיב:

    אם מישהו יוכל לשלוח לי את הקליפ המיוחד תהום אל תהום
    כיוון שאצלי ברימון זה לא עולה נא לשלוח לי את זה לכתובת FINKOOS102@GMAIL.COM בתודה מראש
    אושי

השאר תגובה

תוכן תגובה