- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

"נחמו עמי" סינגל ראשון ליוני גרוס; האברך מקנדה

יוני גרוס - נחמו עמי

יוני גרוס הוא אמן צעיר. הוא לא מתיימר להיות זמר אבל החברים שאוהבים לשמוע אותו שר, דחפו אותו בפעם הראשונה לאולפן והתוצאה היא "נחמו עמי", סינגל בכורה בביצוע קסום, בעיבודם המוזיקאלי של צמד הכישרונות אלי קליין ואיצי ברי.

יוני גרוס, מתגורר בקרית ספר. הוא אברך משי שכנראה לא יזכה לראות את הכתבה הזו משום שאין לו סמארטפון וגם לא חיבור לרשת. הוא נולד וגדל באווירה אחרת לגמרי, באוטואה שבקנדה אך לדבריו, למרות שהמקום נעים למגורים הוא לא הרגיש שם בבית ושאף תמיד לגור בין יהודים. "לא יעזור שום דבר, כשאתה רואה בצהריים קבוצת ילדים גדולה חוזרת מהחיידר, או אברכים ממהרים לכולל אתה מבין שאתה בארץ הקודש ושזה הבית שלך". למרות שחלק ממשפחתו עדיין התגורר שם, הוא החליט אחרי נישואיו לעשות עליה, למד בישיבת מיר, ומספר שנים לאחר מכן השתקע בעיר התורה.

את החיבור למוזיקה ינק מצעירותו. את הלחן הראשון שלו חיבר בגיל 12. הסינגל החדש "נחמו עמי" נולד אף הוא לפני מספר שנים בתקופה מקבילה. "עברתי תשעה באב קשה מאוד, וחיפשתי נחמה, כשהרגשתי שמצאתי, הבאתי אותה לידי ביטוי בשיר המיוחד הזה. אני מבצע אותו משפחתי ועם ילדיי, בכמיהה וכיסופים לבית המקדש ולבנין ירושלים. ‫כשאני מבין פשט ב'תוספות' מתעורר בי רגש שמחה ודבקות, ולפעמים, מתוך ההודאה להשי"ת אני מלחין ושר".

לחצו PLAY להאזנה לשיר
https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2016/08/gross-NachamuAmi.mp3 [1]