עמיר בניון בסינגל ראשון מאלבום חדש: השגחה פרטית - חסידיניוז

עמיר בניון בסינגל ראשון מאלבום חדש: השגחה פרטית

מאת: מתי שיינברג | כ׳ באב ה׳תשע״ו (24/08/16) 11:38 | שירים חסידיים | הדפס הדפס

עמיר בניון - השגחה פרטית

עמיר בניון, מהיוצרים והזמרים המוערכים והטובים בישראל, מוציא את "השגחה פרטית" סינגל ראשון מתוך אלבום חדש שיראה אור בחודשים הקרובים.

׳השגחה פרטית׳- הסינגל הראשון, מהווה יריית פתיחה לאלבום ייחודי ועוצמתי של עמיר בניון. את המילים כתבה המשוררת, מרים בניון גולן, אשתו של עמיר. הטקסט לקוח מתוך ספר השירים שלה, "לָלָה מָרִי", שיצא לאור השנה וזכה בפרסים רבים.

עמיר השאיר את הטקסט כפי שהוא, ושר בלשון נקבה, מה שנותן נופך ייחודי לשיר יחד עם הגשה נפלאה ועיבוד מצוין. "אַחַת אַחַת הֵן נִסְגָּרוֹת דְּרָכִים שֶׁהָיוּ בְּרוּרוֹת/ לִפְרָטֵי פְּרָטִים דִּמְיַנְתִּי אוֹתָן/כְּנִיסוֹת וִיצִיאוֹת נְעוּלוֹת/ וְכֻלָּם מְמַהֲרִים/ הַשֶּׁמֶשׁ שָׁקְעָה/ וַאֲנִי לֹא מַסְפִּיקָה לְהַגִּיעַ/ תָּמִיד הֵם מַתְחִילִים בִּלְעָדַי/ וַאֲנִי צְרִיכָה לְמַהֵר לִמְצֹא/ לְאָן הִגִּיעוּ/ כַּמָּה תֵּבוֹת נִבְלְעוּ לִי/ לְכַף חוֹבָה…"

זהו האלבום ה- 13 של בניון, באלבום זה עמיר אחראי על כל הלחנים ואילו הטקסטים הם של מרים ושל עמיר. אלבום זה מאופיין בטקסטים חודרים ועמוקים בלחנים מופלאים ובעיבודים המשלבים נגיעות אלקטרוניות יחד עם סגנונו המוכר, הייחודי והאהוב. עמיר בניון במיטבו. ההפקה המוסיקלית הופקדה בידיהן המוכשרות של ליאור שושן ושי בשן.

לחצו PLAY להאזנה לשיר

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים ממוצע: 5.00
Loading...

תגיות:


השאר תגובה

תוכן תגובה