- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

המשפיע ר' מענדל ראטה נלחם בקליפות עם קליפים

מנדל ראה

ר' מענדל ראטה מפתיע בקליפ ווידאו מרגש עד דמעות, בו הוא נראה שר עם עשרות בחורים שירי רגש ונשמה שהיו ללהיטים בתקופה האחרונה, על שפת הים, בנאות דשא, בין עצי היער, או סביבות מדורת אש באישון ליל…

ר' מענדל ראטה, בן האדמו"ר משומרי אמונים, ומי ששיריו "תהום" ו"בין הזמנים" התפרסמו ושיעוריו השבועיים בתורת איז'ביצא בליווי נגינת הגיטרה הפכו אף הם לשם דבר וכבשו אלפי לבבות, נועז הוא בדרכו וייחודי בגישתו ובדרך השפעתו על צעירי הצאן. לדבריו, תיקונו של הדור טמון בהוספת הרגש והלב לקיום המצוות ואל כל חיי היומיום של כל בן ישראל, מה שלדבריו נשכח מעט בחלק מעולם הישיבות.

למרות החדשנות והמקוריות שבדרכו, גישתו מתקבלת מאוד על אנשי חינוך וראשי ישיבות הרואים בו פתח הצלה גדול לרבים מבני הנעורים המחפשים את דרכם ונמשכים אל הופעותיו וערבי הקומזיץ בהם הוא משתתף.

הקליפ הנוכחי צולם עם שניים מה'חבורות' איתם הוא שר, עם בחורי ישיבת "קה אכסוף" בבני ברק, הישיבה למצויינים בה הדגש הוא על לימוד התורה מתוך שמחה והנאה ומתוך שירה וזמרה, ועם קבוצה נוספת מחבריו איתם הוא ערך קומזיץ על שפת הים, כשבמהלכו הם מדליקים מדורת אש כפי שהוא נוהג ברבים מערבים אלו.

על ההפקה המוזיקלית עמד המעבד הצעיר ארי פרקש, מי שעיבד והפיק לו גם את שני שיריו הקודמים. השירה הוקלטה ע"י ר' מענדל וחבריו שערכו קומזיץ שלם באולפן בכדי להביא לציבור טעימה קלה של כרבע שעה מקומזיץ אמיתי ומרגש, עם מגוון שירי רגש ממיטב הלהיטים מהתקופה האחרונה.

לחצו PLAY לצפייה בקליפ