אדיר בכר נותן בראש לפיוט: "בן אדם" - חסידיניוז

אדיר בכר נותן בראש לפיוט: "בן אדם"

מאת: מערכת חסידיניוז | ג׳ באלול ה׳תשע״ו (06/09/16) 10:47 | שירים חסידיים | הדפס הדפס

אדיר בכר - מה לך נרדם

מראש חודש אלול ועד ליום הכיפורים, אלה 40 יום שבהם יש אנרגיה של התעוררות והזדמנות להקשבה פנימית והתכנסות פנימית. השיא הוא בראש השנה והקצה הוא יום הכיפורים. בתקופה זאת,כל לילה, באשמורת הבוקר אנשים מתעוררים משנתם והולכים אל בית הכנסת ואומרים את סדר הסליחות. פיוט זה הינו הפתיח של סדר הסליחות שאומרים לפנות בוקר.

אדיר בכר הוא מוסיקאי מסקרן שבסגנונו מפגיש בין מזרח למערב, בין שירה גרונית לרוקנ'רול. הוא משכיל להביא את הטקסטים העתיקים והמופלאים לאוזניים ישראליות מערביות ולשמש כמתווך ולהחיות את המילים שיקבלו פרשנות ומשמעות חדשה דרך היצירה והמוסיקה.

"בן אדם" הינו סינגל מתוך אלבום סליחות ופיוטים שצפוי לראות אור בקרוב. אלבום הבכורה שלו "עורי יחידה" הינו אלבום קונספט של סליחות ופיוטים מגוון מאוד, מצד אחד זהו אלבום רוק בועט עם בס תופים והמון גיטרות אקוסטיות וחשמליות ומצד שני מלטפים אותו העוד, הכינורות הערביים ,כלי הקשה ועוד שלל כלי מיתר עתיקים.

עולם הפיוט הוא עולם מופלא בפני עצמו, הטקסטים של כל פיוט הם עוצמתיים, עמוקים ומעוררי מחשבה. השכל שבהם בא לעורר את לב האדם לתקווה, לתפילה , ולזעקת הלב. אדיר בכר לוקח טקסטים אלה ומגיש אותם בסגנון השמור לו שכמותו טרם נשמע במחוזותנו.

לחצו PLAY להאזנה לשיר

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים ממוצע: 5.00
Loading...

תגיות: ,


השאר תגובה

תוכן תגובה